שלג בירושלים, כיתה (צילומים: אוליבייה פיטוסי, אילן אסייג)
שלג בירושלים, כיתה (צילומים: אוליבייה פיטוסי, אילן אסייג)

מחשש לקרה: הלימודים בירושלים יחלו בשעה 9:00 בבוקר

בסיום הערכת מצב בעיריית ירושלים החליט ראש העיר משה ליאון כי הלימודים במוסדות החינוך בעיר יחלו שעה מאוחר יותר - בשעה 9:00 - וזאת לאור החשש מהצטברות קרח על הכבישים והמדרכות

פורסם בתאריך: 9.2.20 14:21

עדכון אחרון: 9.2.20 21:33

*** עדכון, 21:30***

מחשש לקרה – הלימודים במוסדות החינוך בירושלים יחלו מחר, שני (10.2) בשעה 9:00 – כך החליט לפני זמן קצר ראש העיר משה ליאון, זאת בסיום הערכת מצב שהתקיימה בכיכר ספרא.

מעיריית ירושלים נמסר כי "לפני זמן מה הסתיימה הערכת מצב בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בה דנו מנהלי העירייה ונציג ארגון ההורים בהשפעת מזג האוויר על פתיחת הלימודים מחר בבוקר. לראש העיר הוצגו הנתונים המעודכנים של מזג האוויר – עוצמת הקרה הצפויה, הצטברות הקרח על פני השטח והכבישים, מצב התשתית וזמינות ההסעות. בהינתן כל אלה, החליט ראש העיר שהלימודים מחר יחלו בשעה 09:00".

בעירייה מסכמים ואומרים: "אנו מבקשים מההורים, מנהגי ההסעות והתלמידים, לנהוג במשנה זהירות בדרכם למוסדות החינוך, להקפיד קלה כחמורה, ולהתלבש בבגדים חמים במיוחד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם יותר, כפי שפורסם ב"כל העיר", על על רקע החשש לקרה ואולי אף לשלג קל בירושלים – עיריית ירושלים הוציאה לפני זמן קצר הודעה חריגה לגבי הלימודים מחר, שני, במוסדות החינוך ברחבי העיר.

במינהל החינוך בעיריית ירושלים הודיעו כי לאחר הערכת מצב שהתקיימה הוחלט – הלימודים מחר, שני, יחלו באיחור. בעירייה מוסרים ל"כל העיר" כי "בהערכת מצב שהתקיימה בראשות ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הוחלט שלא מן הנמנע כי הלימודים בירושלים מחר יחלו באיחור עקב החשש לשלג וקרה. זאת בכפוף להערכת מצב נוספת שתתקיים בעירייה בשעות הערב ולפנות בוקר. החלטה סופית תינתן מחר בשעה חמש לפנות בוקר, לאחר הערכת מצב".

"נכון לרגע זה הסיכוי לשלג נמוך", מוסיפים ואומרים בעירייה, "אולם יש חשש לקרה שתגרום לקרח בכבישים. למרות פיזור מלח שיתקיים הלילה, הוחלט שלא להסתכן כדי להמנע מעיכובים לתלמידים ולשמור על בטיחותם".

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר" – לפי התחזית המעודכנת והמלאה בימים הקרובים יהיה קר מאוד בירושלים והטמפרטורות יצנחו אף מתחת ל-0 מעלות. ישנו חשש לקרה בשעות הבוקר, אולם הסיכוי לשלג הינו נמוך. ייתכן וייראו פתיתים לבנים באוויר אך הסיכוי שהם יערמו הוא נמוך מאוד.


סופת השלג בירושלים 2013 (צילום: ארנון בוסאני)

מתי יהיה שלג בירושלים? (צילום: ארנון בוסאני)


"לא יהיה שלג", כך הדגיש הבוקר בשיחה עם "כל העיר" בועז נחמיה, מייסד ומנהל אתר 'ירושמיים – עדכוני מזג אוויר בזמן אמת', "במידה ויירד משהו זה לא נחשב שלג – יכול להיות מצב שיירדו כמה פתיתים ביום שני בבוקר, ולא יותר מזה. אך לא יהיה מספיק קר, ואין מספיק משקעים. בסך הכל גם אם יירד שלג זה לא ייתפס".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלי

    כל הכבוד מי יחליף את ההורים עד השעה 9 בעבודה האם המסתןלים בעיריה

  2. יעקב דיין

    חבל מאוד שהכבישים בעיר הבירה מתדרדרים לרמה בלתי נסבלת וגורמת לסבל רב לנהגים

  3. ירושלמית

    טימטום פיגור מה קשור להתחיל לימודים ב9 איפה יהיו בזמן שאני צריכה להיות בעבודה ב7 בבוקר ,פשוט חוצפה!!!!
    איזה הערכת מצב עשו פה?
    בושה ראש עיר בושה מענין מי יספוג את ההורדה בשכר על השעות האלה????

  4. אמא ל3 ילדים שמתחילים ב9 ללא קשר לכלום

    4 מעלות בחוץ מה קשןר להתחיל ב9 לא מבינה את החוצפה בזמן שאני עובדת כרגיל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר