(צילומים באדיבות מכללת אורט ירושלים, יח"צ)
(צילומים באדיבות מכללת אורט ירושלים, יח"צ)

מכללת אורט ירושלים: סיור לימודי מרתק בספרד

אל הסיור הייחודי יצאה משלחת בת 30 סטודנטים, שביקרה במוזיאונים, בפארקים ובמבנים מפורסמים בכל רחבי ספרד

פורסם בתאריך: 1.8.17 09:55

משלחת בת 30 סטודנטים ממכללת ‘אורט’ להנדסאים בירושלים חזרה לאחרונה מסיור לימודי מקיף ומיוחד בספרד. הסיור, שהתקיים במסגרת מסלול הלימודים של בית הספר לעיצוב במכללה, נמשך כשבוע. הסטודנטים הודרכו על ידי האדריכל דן ראובני, ראש בית הספר לעיצוב במכללה והאדריכל אורי רייבי, מרצה במחלקה לעיצוב, לצד מדריך מחברת ‘איסתא’ ומדריכים מקומיים.

 

סיור בספרד מכללת אורט (צילום באדיבות מכללת אורט ירושלים)

(צילום: באדיבות מכללת אורט ירושלים)

30 הסטודנטים ביקרו במהלך הסיור במוזיאונים, בפארקים ובמבנים ייחודים של אדריכלים ששינו סדרי עולם הודות לאופי העיצוב המיוחד, המקורי והמודרני שלהם, וביניהם: מוזיאון גוגנהיים בבילבאו של האדריכל פרנק גרי, שני מוזיאונים במדריד שתוכננו על ידי משרד האדריכלים הרצוג ודה-מרון והאדריכל ז’אן נובל, פארק המדע בוולנסיה של האדריכל סנטיאגו קלטרווה, מוזיאון של ריצ’רד מאייר, הפביליון המפורסם של מיס ואן דה רוהה, מאבות המודרניזם בברצלונה, וכן כמה מבנים ייחודים ומרשימים של גאודי. מסלול הסיור כלל גם את השווקים ואת החלקים העתיקים של ברצלונה, ובהם הרובע הגותי בעל המראה המיוחד.

 

מכללת אורט ירושלים (צילום: יח"צ)

מכללת אורט ירושלים (צילום: יח"צ)

הסיור המקצועי העניק לסטודנטים של בית הספר לעיצוב חוויה לימודית בלתי נשכחת, שתתרום רבות לעיצובם המקצועי כאדריכלים וכמעצבים. הסטודנטים עצמם העידו שהחוויה הלימודית והחברתית תרמה להם רבות.

בית הספר לעיצוב של מכללת אורט ירושלים, הממוקם במתחם בבניין ההנדסאים החדיש שבלב המכללה, מאגד בתוכו את כל מגמות העיצוב הנלמדות במכללה: אדריכלות ועיצוב פנים, תקשורת אינטראקטיבית ואדריכלות נוף. הלימודים במסלול ההנדסאי בבית הספר מעניקים לבוגרים תעודה המקנה להם זכות חתימה עד ארבע קומות – דבר ייחודי בירושלים, המהווה יתרון גדול ביציאה לשוק העבודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר