יריד חזרה ללימודים שנערך בשנה שעברה (צילום: ארנון בוסאני)
יריד חזרה ללימודים שנערך בשנה שעברה (צילום: ארנון בוסאני)

מתחם התחנה: הפנינג חזרה ללימודים במחירים מוזלים

ההפנינג ייערך ביום חמישי, 10.8, ויציע מוצרים לחזרה ללימודים בהנחות של עד 50 אחוז

פורסם בתאריך: 6.8.17 09:58

ביום חמישי, 10.8, יתקיים במתחם התחנה הפנינג חזרה ללימודים, בין השעות 16:00 ל־22:00. את ההפנינג מארגנת זו השנה השלישית תנועת ‘התעוררות’. מארגני היריד מבטיחים כי בהפנינג יוצעו כלי כתיבה ומוצרים נוספים במחירים זולים במיוחד.

לצד אלו, יתקיימו במתחם עוד שלל הפעלות חינמיות לכל המשפחה: מופע של ‘האנדלוסית ירושלים’, שיפתח את היריד בשעה 15:00; מופע מרכזי והצגת ילדים מטעם פסטיבל הבובות; תחנות לקליעת צמות ולצילום מגנטים; בובות ענק; והצגה שיזמה ‘כללית’ – “המרוץ לבריאות עם קפיצית ולופו”.

ימית יואלי־אלה, סמנכ”ל שכונות וחברת תנועת התעוררות, אומרת כי “כתנועה חברתית שחרטה על דגלה לקדם את כל האוכלוסיות בקהילה ולסייע להן, ראינו לנכון לקחת אחריות ולקיים יריד גדול שמשלב בין קניות לבית הספר במחירים שווים לכל כיס, לבין חגיגות סיום החופש הגדול, באירוע מהנה ומשתלם. אני מודה למתחם התחנה הראשונה ולשירותי בריאות כללית”.

טלי חביב, מנהלת השיווק והשירות ב’כללית’, מחוז ירושלים: “’כללית’, כמערכת מקדמת בריאות, רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם תנועת ‘התעוררות’ ועם כלל הגורמים המקומיים, לטובת קידום בריאות ואימוץ אורח חיים בריא בקרב המשפחות הירושלמיות”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר