טאבלטים (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

כל העיר בדיגיטל: טאבלטים לתלמידים ולמורים

לקראת שנת הלימודים התשע"ח - המהפכה הדיגיטלית בעיר: במנח"י מציינים כי עד חודש נובמבר 2017 בכל בתי הספר היסודיים התלמידים ילמדו באמצעות טאבלטים

פורסם בתאריך: 21.8.17 08:52

במינהל החינוך בירושלים מציינים כי עד חודש נובמבר הקרוב כל בתי הספר היסודיים בירושלים יהפכו לדיגיטליים. במנח"י מספרים כי כיום 14 בתי ספר על יסודיים בעיר לוקחים חלק בפרויקט שבו לומדים באמצעות טאבלטים. בשנת הלימודים הקרובה, אומרים במנח"י, יצוידו כל כיתות האם של בתי הספר היסודיים במערב העיר (ממלכתי וממ"ד), בחלק מבתי הספר התיכוניים, בחלק משמעותיים של החינוך המיוחד ובלמעלה מ־200 כיתות במזרח העיר בעמדות מורה מתוקשבות במטרה לגוון את ההוראה ולהעשיר אותה כשלב בסיסי בשילוב התקשוב בחינוך וכמו כן לצמצם את הפערים הדיגיטליים הקיימים היום במערכת.


 

טאבלטים (צילום: אלון רון)

(צילום: אלון רון)

 



 

אביב קינן, ראש מנח"י, מסביר: "בשנים הקרובות יחל מהלך חסר תקדים, במסגרתו יתמלאו בתי הספר בירושלים בציוד דיגיטלי, בשלב הראשון בבתי הספר היסודיים במערב העיר ובבתי הספר במזרח העיר ותוך שלוש שנים בכל הכיתות בירושלים. אם בעבר מורה שרצה להסביר לתלמידיו על ההיסטוריה של אמריקה היה צריך לתאם מול גורמים בבית הספר וידאו וטלוויזיה לכיתה, היום יכול כל מורה מתוקשב, בלחיצת כפתור".

 


 

 

 

תלמידה עם טאבלט (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)


 

ראש העיר ניר ברקת, מחזיק תיק החינוך, מוסיף: "אני גאה להציב את תלמידי ירושלים בחוד החנית של המאה ה־21. מהפכת התקשוב היא תוצאה של יצירתיות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה שאנחנו מכניסים למערכת החינוך הירושלמית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר