גן גוננים (צילום: ידידה וולף)
גן גוננים (צילום: ידידה וולף)

גוננים: ההורים נדהמו – 35 ילדים במבנה ששטחו 57 מ"ר

לטענת ההורים מדובר בצפיפות בלתי נסבלת. העירייה: "גן הילדים ברחוב אליעזר הגדול בשכונת גוננים יכול להכיל 35 ילדים ואישור הבטיחות לכך נשלח אל ההורים"

פורסם בתאריך: 19.9.17 15:30

הורים לילדים בגן ברחוב אליעזר הגדול 2 בשכונת גוננים מתלוננים על שטחו הקטן של מבנה גן הילדים, שבו לומדים ילדיהם. לדברי ההורים הגן נמצא במבנה ארעי המתפרס על שטח של 57 מ"ר. ההורים פנו בנושא לעיריית ירושלים ולמבקר המדינה וטוענים כי מדובר בצפיפות בלתי נסבלת, עד כדי מפגע בטיחותי.



 

גן גוננים (צילום: ידידה וולף)

(צילום: ידידה וולף)


"לא ייאמן שהעירייה מתנהלת כך", אומרת וטוענת אחת האימהות, "העירייה מחליטה מה שהיא רוצה – נותנת לעצמה הקלות – גם אם זה בא על חשבון בטיחות הילדים. אלו הילדים שלנו, חלק מהם עדיין בני שנתיים, אנו סומכים על העירייה לדאוג לשלומם בגנים. כאשר התלוננתי על המצב בגן, אמרו לי שתפקידינו כמו הורים הוא ללמד את הילדים להסתדר עם מה שיש. איזו תגובה זו?".



"עד היום לא קיבלנו אף מענה", ממשיכה ואומרת האמא. "גורמי העירייה עדיין אינם מוכנים אפילו להיפגש עימנו ולשקול פתרונות. במקום להתייחס לבעיה שלפניהם, הגורמים איתם דיברנו מציינים שוב ושוב את העובדה כי על העירייה לשלם שכירות בגלל מחסור של כיתות בעיר".


גן גוננים (צילום: ידידה וולף)

(צילום: ידידה וולף)


מהעירייה נמסר: "גן הילדים ברחוב אליעזר הגדול בשכונת גוננים יכול להכיל 35 ילדים ואישור הבטיחות לכך נשלח אל ההורים. גם בשנים קודמות הכיל המבנה בין 28 ל-33 ילדים. במסגרת סבב מבנים מתוכנן, גן זה מתוכנן לעבור אל מבנה חדש ומרווח באמצע שנת הלימודים הנוכחית. כל פניות ההורים בנדון קבלו מענה מכל הגורמים אליהם פנו, ובכלל זה גם מהגב' שרה עברון, ראשת האגף היוצאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר