קמפוס גבעת רם (צילום: דניאל בר און)
קמפוס גבעת רם (צילום: דניאל בר און)

גבעת רם: תוכנית סטארטאפיסטים צעירים לכיתות י'-י"ב

תוכנית חדשה באוניברסיטה העברית פונה לבני נוער בכיתות י'-י"ב אשר מעוניינים להגשים את חלום ההייטק כבר בגיל צעיר

פורסם בתאריך: 30.9.17 20:01

תוכנית סטארטאפיסטים צעירים החלה לפעול בקמפוס גבעת רם באוניברסיטה העברית. הפרויקט מזמין בני נוער בכיתות י'-י"ב, להיכנס לעולם היזמות ולהשתתף במיזמים שונים – פיתוח רעיון, פיתוח מוצר וכל נושא אחר הקשור ליזמות.

תוכנית סטארטאפיסטים צעירים חושפת את המשתתפים לא רק לעולם ההייטק המרתק, אלא גם אל העולם האקדמי: הלימודים מתקיימים אחת לשבוע, בימים ראשון או רביעי בשעות אחר הצהריים, במתכונת של שנה אקדמית סטנדרטית – כלומר כזו הנפרסת על פני שני סמסטרים. זאת ועוד, הלימודים עצמם מתקיימים בקמפוס ספרא של האוניברסיטה העברית, והמסיימים אותה יזכו לארבע נקודות זכות מוכרות מטעם בית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה.

בני נוער אשר מעוניינים להצטרף לתוכנית מתבקשים להגיש מועמדות אל מרכז היזמות, דרך כתובת המייל: [email protected]. יש לציין כי ההשתתפות בתוכנית כרוכה בתשלום, וכי כל מועמד יידרש לעבור תהליך מיון, שרק בסיומו תאושר הצטרפותו לפרויקט. ואילו תכונות יכולות להגדיל את סיכויי הקבלה לתוכנית? "אנחנו מחפשים במועמדים שלנו יכולות ביצועיות והצגה לפני קהל או ידע בתכנות", מוסרים המארגנים. "נדרשת מוטיבציה גבוהה להתנסות בתחום היזמות ויכולת התמדה לאורך כל מפגשי התוכנית. שליטה טובה בשפה האנגלית תהווה יתרון". לפרטים: 02-6585346.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר