תל”י גילה העבודות, השבוע (צילומים: אסף כהן)
תל”י גילה העבודות (צילומים: אסף כהן)

נמשך המאבק נגד בניית גני ילדים חרדיים סמוך לתל"י גילה

עו"ד יוסי חביליו, שמייצג את ההורים: "ציבורית לא נכון להכניס גני ילדים חרדים בצמוד לבית ספר שמשרת אוכלוסייה חילונית ומסורתית". העירייה: "אין כל כוונה לעשות מחטף, מאחר שמדובר בנושא השנוי במחלוקת ייערך דיון נוסף"

פורסם בתאריך: 21.10.17 17:34

ועדת התכנון והבנייה בעירייה צפויה להחליט בקרוב האם לאשר היתר בנייה להקמת שלושה מבנים לגני ילדים למגזר החרדי, סמוך לבית הספר תל"י גילה. כזכור כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש, הורי בית הספר תל"י גילה נאבקים נגד עבודות הבנייה שמבצעת העירייה בצמוד לשטח בית הספר. במסגרת המאבק דרש עו"ד יוסי חביליו, שמייצג את ההורים את הפסקת העבודות לאלתר, כשלטענתו הן מתקיימות ללא היתר בנייה.

 



 

"באישור הזה שתי בעיות: ציבורית ומשפטית". אומר השבוע ל"כל העיר" עו"ד חביליו, "ציבורית לא נכון להכניס גני ילדים חרדים בצמוד לבית ספר שמשרת אוכלוסייה חילונית ומסורתית. הציבור הלא חרדי בירושלים צריך להתנגד ולהתאחד בעניין הזה. אני מתכוון להוביל את ההתנגדות הזאת. בנוסף, הדברים נעשו שלא כחוק והדיון בנושא בוועדת התכנון נועד להכשיר אותם".

עו”ד יוסי חביליו (צילום: פרטי)

עו”ד יוסי חביליו (צילום: פרטי)

 

סגן ראש העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) מוסיף וטוען כי "הסכם ברקת לחלוקת השכונות ממשיך לייצר פילוג וסכסוך. במקום לתת את המענים לציבור החרדי באזור מגוריו, בוחרים לפגוע במחטף בבית ספר תל"י בגילה. נכון לתת מענה לכל ילדי העיר אבל אחד לצד השני ולא חשבון השני. קורא לראש העיר ברקת לשנות את החלטתו בפגיעה בציבור הציוני בגילה ולסגת מהסכם כושל שמסכן את עתידה הציוני של ירושלים".

מהעירייה נמסר: "אין כל כוונה לעשות מחטף. מאחר שמדובר בנושא השנוי במחלוקת וקיימת בקשה מטעם חברים בוועדה לקיים דיון נוסף בבקשה, מ"מ יו"ר הוועדה מסכים לקיים דיון נוסף בבקשה בישיבת הוועדה הבאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר