(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)
(צילום אילוסטרציה: תמר הירדני)

"מתחילת השנה הגננות מתחלפות; יש כאוס בגן" | הורים לילדי גן בהר חומה זועמים ומתכננים לשבות

הורים לילדי גן ברחוב זאב פלק בהר חומה מתלוננים: "מתחילת השנה אין מנוחה; מחפשים גננת מקצועית, טובה ויציבה - בינתיים אנחנו בין הפטיש לסדן. מחר נערוך שביתה, הגן יהיה סגור". משרד החינוך: "הגענו להסכמות להתארגנות מחודשת בגן"

פורסם בתאריך: 29.1.19 20:57

סערה בגן ילדים בהר חומה: מחר, רביעי, צפויים הורים להשבית את הגן שברחוב זאב פלק בשכונה, שבו לומדים ילדים בני 4-3, במחאה על היעדר גננת קבועה. "אנחנו רשמנו את ילדינו לגן מור בהר חומה, מי שהיתה אמורה להיות הגננת לא פתחה את השנה מסיבות רפואיות", מספרת אמא לילד בגן ל"כל העיר". "מתחילת השנה הגננות מתחלפות, חשבנו שמצאנו פיתרון מתאים, אך לבסוף זה לא הסתדר עם הגננת המחליפה ויש כאוס אמיתי בגן, זריקת חפצים והילדים בסכנה".



"עוד בתחילת השנה פנינו למפקחת", ממשיכה ומספרת האמא, "כולם מודעים למצב, הגננת הנוכחית לא יכולה להמשיך שם. מדובר בגן שהיו בו 16 ילדים, וכרגע יש 14 ילדים מכיוון שהורים התייאשו והוציאו את ילדיהם מהגן. הילדים מגיעים לגן, כמעט כל בוקר יש גננת אחרת, יש פנים חדשות, הסייעת מנסה לעשות את המקסימום וקורסת".

"ביום שלישי בבוקר זה הגיע לשיא", אומרת אמא לילד בגן, "לא היתה גננת מחליפה. הסייעת נשארה עם הילדים לבד עד השעה 10:30 בבוקר. ואם היה קורה משהו לאחד מהילדים? היא היתה לבד. אמא אחרת שהגיעה לגן נשארה לעזור לסייעת על חשבון זמן העבודה שלה".


פרסום ראשון: בתי הספר בפסגת זאב ייפתחו בשנת הלימודים הבאה בשעה 7:00 בבוקר; המטרה – צמצום עומסי התנועה


היעדר גננת קבועה, לדברי ההורים, משפיע על הילדים. מחר, רביעי, 30.1.19, כאמור, ההורים מתכוונים להשבית את הגן. "מתחילת השנה אין מנוחה", מתארת האמא, "הילדים חווים אלימות ומביאים את זה הביתה. הם מחפשים גננת מקצועית, טובה ויציבה – בינתיים אנחנו בין הפטיש לסדן. לכן החלטנו שביום רביעי בבוקר נערוך שביתה בגן, מחר הגן יהיה סגור. וביום חמישי, נלך לעירייה ולמפקחת עם הילדים בשביל לקבל את המידע. אנחנו דורשים את החום שמגיע לילדים שלנו, ואת ההשקעה. לא ראיתי שעירייה לא מסוגלת להתמודד עם גן קטן המכיל 14 ילדים, זה לא הגיוני".

ממינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בגן המצוין יש גננת ממלאת מקום וסייעת קבועה. משרד החינוך פועל לאיתור גננת במהרה ובמקביל מינהל החינוך פועל על מנת לאפשר שגרת לימודים נעימה ושלווה בגן הילדים. נמשיך לפעול על מנת לאפשר חינוך מצוין לכל ילדה וילד בירושלים".

ממשרד החינוך מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "כבר ביום ראשון הפיקוח והייעוץ נפגשו עם נציגות ההורים לפגישה ראשונית בנוגע להתנהלות בגן. יצוין כי גם היום הפיקוח והרשות המקומית נפגשו עם ההורים, והגענו להסכמות  להתארגנות מחודשת בגן. הובטח להורים, לקבל עדכון בתחילת השבוע הבא על ההתקדמות באירגון המחודש".


 

מאבק של תלמידים משני בתי ספר בירושלים הסתיים בניצחון: כביש חדש נסלל בעלות של שני מיליון שקלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ארי יקותיאלי

    אבקש להשתמש בשמה של השכונה חומת שמואל בשמה האמיתי ולא בכינוי (הר חומה)
    כמו שלכיכר רבין קוראים כיכר רבין ולא (כיכר מלכי ישראל
    בתור העיתון המכובד בירושלים מצפה אני שתשתמשו בשם השכונה הנכון בכל כתבה
    שכונת חומת שמואל על שמו של ס ראש העיר שמואל מאיר ז"ל שנהרג לפני למעלה מ20 שנה והגה ודחף להקמת השכונה ולשדרוג כל פני העיר ושהיה מרואיין של עיתון כל העיר חדשות למבקרים הייתי מצפה שתתנהגו ותכבדו את זיכרו בכך שתקראו לשכונה בשמה מאז שנת 2000 חומת שמואל ולא (הר חומה)
    כמו כן רוצה להודות לכם על עיתונות איכותית
    ושמח אני להיות אחד בן רבים מרוקאי עיתון זה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר