גן הילדים בקרית משה (צילום: פרטי)
גן הילדים בקרית משה (צילום: פרטי)

ילדים בני 4-3 תחת סכנת התייבשות: הרשלנות בגן הילדים בקרית משה

בחצר הגן אין אמצעי הצללה, מתקני המשחקים לוהטים: מחשש להתייבשות הילדים ממעטים לשחק בחצר

פורסם בתאריך: 26.5.19 16:32

עדכון אחרון: 26.5.19 16:15

בחצר גן ילדים בקרית משה בירושלים אין אמצעי הצללה. בשל סכנת התייבשות, הילדים ממעטים לשחק בחצר, בין השאר כי מתקני השעשועים לוהטים.

הורים לילדים בני 4-3 בגן בקרית משה מספרים ל"כל העיר" כי הילדים נאלצים לצאת לשחק בחצר רק בשעת בוקר מוקדמת – 9:00-8:00, אחר כך החשיפה לשמש ולחום הופכת להיות מסוכנת. למעשה, ההורים מתארים כי רוב שעות היום הילדים "כלואים" בתוך מבנה הגן. "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים בנושא, שמציינת כי החלו עבודות להקמת הצללות בכל הגנים בירושלים, אולם לא נמסרה תשובה לשאלת "כל העיר" מתי יחלו העבודות בגן בקרית משה.



"בשבוע שעבר, בשיא השרב, הילדים יצאו לפעילות בחצר בשעה 8:45 בבוקר, בשעה שבה לא היה כל כך חם", מספרת אמא לילד בגן הילדים בקרית משה. "באיזה גן יוצאים לשחק בשעה כזו מוקדמת? זו שעה של משחקי קופסה. שאלתי את הגננת והיא אמרה שאין ברירה בגלל שאין הצללה. אם הילדים לא ייצאו לשחק בחצר בבוקר, הם לא ייצאו בכלל כי השמש מאוד חזקה ומסוכנת, פשוט אי אפשר להוציא אותם במהלך היום, מתקני המשחקים הופכים להיות ללוהטים".


גן הילדים בקרית משה (צילום: פרטי)

גן הילדים בקרית משה (צילום: פרטי)


"חובה להתקין אמצעי הצללה בכל גן ילדים בירושלים", מדגישה ואומרת אמא אחרת בשיחה עם "כל העיר", "מה הסיפור לשים ארבעה ברזנטים וחתיכת בד מעל שתכסה? אם מתקנים אמצעי הצללה בפאקים ובגני שעשועים ברחבי ירושלים, אז למה לא לעשות הצללה בכל גני הילדים בעיר?".



כמו כן, ההורים מתלוננים כי מתקני השעשועים בגן מוזנחים וישנים. "אני פניתי לעירייה באמצעות מייל וביקשתי שיחליפו את מתקני השעשועים, הם כבר כל כך שחוקים, אי אפשר לשחק בהם. עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. הכי עצוב לנו שהילדים לא יוצאים לחצר בגלל החום, הם כל היום בתוך מבנה הגן. מישהו שמע על גן ילדים בלי חצר שילדים מתרוצצים בה? הילדים שלנו לא משחקים בחצר כי זה זה מאוד מסוכן, הם עלולים להתייבש ולקבל מכת שמש. אמנם לא נשאר הרבה זמן עד סוף השנה, אבל לפחות שיתקינו מתקני הצללה. הימים הופכים להיות חמים יותר ויותר, אין ברירה, הילדים שלנו לא יכולים להיות תקועים כל היום בתוך הגן".

מעיריית ירושלים נמסר לפניית "כל העיר" כי "עיריית ירושלים החלה להקים הצללות בכל הגנים שללא הצללה. ראש העיר, משה ליאון, הנחה על הקצאת תקציב ייעודי למשימה, ואישר את תוכנית העבודה לדבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוכבד

    לא רק ילדי קרית משה! ילדים בכל השכונות בירושלים!
    היו אמורים להחזיר את המעליות לפני פסח כמו בכל שנה, אך השנה בשל עיקוב לתת אישורים לחברה שמץקינה את הציליות המון גנים בירושלים נותרו ללא ציליות…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר