טקס הענקת תארים, המרכז האקדמי לב (צילום: יוסי יחסי ציבור)
טקס הענקת תארים, המרכז האקדמי לב (צילום: יוסי יחסי ציבור)

210 מהנדסים חדשים הצטרפו ל- 12,000 בוגרי המרכז האקדמי לב בירושלים

בטקס הענקת התארים של המחזור ה-46 של הפקולטה להנדסה ומדעי המחשב במרכז האקדמי לב בירושלים, הצטרפו  210 בוגרים לאלפי הבוגרים הקודמים. כן ירבו!

פורסם בתאריך: 10.6.19 15:14

"בשמי ובשם הנהלת המרכז האקדמי לב ברצוני לברך ולאחל ברכת מזל טוב לכל הבוגרים על הצלחתכם בסיום התואר", אמר פרופ' חיים סוקניק, נשיא המרכז אקדמי לב, בטקס הענקת התארים של המחזור ה- 46 של הפקולטה להנדסה ומדעי המחשב במרכז האקדמי לב. "האחריות של כולנו למצות את עצמנו להשיג את המקסימום, להשתתף בחברה בצורה הטובה ביותר, לעזור אחד לשני עד כמה שאנחנו יכולים אני מאחל לכולכם ברכה והצלחה, עלו והצליחו".

צילום: יוסי יחסי ציבור

210 מהנדסים חדשים הצטרפו ל- 12,000 בוגרי המרכז האקדמי לב בירושלים בטקס מרגש ומרשים. המרכז האקדמי לב, הינו מוסד להשכלה גבוהה המשלב לימודים אקדמיים יישומיים עם לימודי תורה, במתכונת ישיבה גבוהה לגברים ומדרשה לנשים. למרכז הכרה מלאה מהמועצה להשכלה גבוהה של מדינת ישראל ולבוגריו מוענקים תארים אקדמיים מבוקשים. אורחי הכבוד בטקס היו יו"ר "הבית היהודי" הרב רפי פרץ ופרופ' יוסף בודנהיימר, נשיא המכללה לשעבר ויקיר ירושלים לשנת תשע"ט.
"אני מכיר את מכון לב ובוגריו עשרות שנים. מהיום הראשון שלי בחיל האוויר אני פוגש את אנשי האלקטרו-אופטיקה והמחשבים ורואה אתכם בכל מקום בצבא ורואה את העבודה הנפלאה שלכם. בכל המקומות מצביעים באצבע מלאת גאווה המפקדים ומנהלי המחלקות ואומרים: 'אתה רואה אותו? הוא ממכון לב'". אז יש לכם אחריות גדולה לקדש שם שמיים איפה שאתם נמצאים", אמר הרב רפי פרץ יו"ר "הבית היהודי" בנאומו בטקס.

טקס הענקת תארים, המרכז האקדמי לב (צילום: יוסי יחסי ציבור)

טקס הענקת תארים, המרכז האקדמי לב (צילום: יוסי יחסי ציבור)

פרופ' אבי כספי – ראש החוג להנדסת אלקטרוניקה: "לא ברור לי  מי מתרגש פה יותר היום, אני או הסטודנטים שלי. היום, פעם ראשונה אני מחלק את התואר לסטודנטים. היום אתם מתחילים ללמוד לבד, מסיימים את הלימוד שבו הדרכנו אתכם. אני מקווה שתצליחו, בשביל זה אנחנו כאן בהצלחה לכולכם".

אלי שלמן – סמנכ"ל ראש אגף מנהל תלמידים: "זהו יום חג מדהים עם מעל למאתיים בוגרים בתחומי ההנדסה ומדעי המחשב. פרופ' אריאלי, איפה החבר'ה משתלבים?"

יואל אריאלי – ראש החוג לפיסיקה הנדסת אלקטרואופטיקה: "החבר'ה שלנו משתלבים בכל מקום בתעשייה והרבה בצבא. לא מעט בוגרים שלנו קיבלו את פרס ביטחון ישראל".

ערן יומטוביאן – בוגר המחלקה לתעשיה וניהול: "התחלתי פה את התואר בתעשייה וניהול ולפני שנתיים הגעתי כדי להקים פה בקמפוס מרכז יזמות. אנחנו פועלים כדי לאפשר לסטודנטים לקבל הזדמנות כבר במהלך הלימודים לרכוש כלים, ידע ונסיון מעשי ולתמוך בסטודנטים שרוצים להקים מיזמים וסטארט-אפים".

פרופ' יוסף בודנהיימר – יקיר ירושלים לשעבר נשיא המרכז האקדמי לב: "הצטרפתם לאלפים הרבים של בוגרי המרכז אקדמי לב שכבר משרתים את המדינה, את מערכת הביטחון ואת התעשייה הישראלית. מאחל שתצטרפו אליהם ותקדשו שם שמיים במעשה ידיכם".

 

לאתר המרכז האקדמי לב בירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר