כוכבית היצקלמז המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)
כוכבית היצקלמז -המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)

הותר לפרסום: שמה של המטפלת מגילה שחשודה בהתעללות

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר היום, רביעי, לפרסם את שמה של המטפלת מגילה שחשודה בעשרה מקרים של התעללות ובפגיעה בפעוטות - כוכבית היצקלמז. לפי החשד באחד המקרים היא טלטלה תינוק שכיום סובל מפגיעה מוחית. סניגורה עו"ד עמית בר-טוב ל"כל העיר": "מרשתי חפה מפשע"

פורסם בתאריך: 24.7.19 12:21

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר היום, רביעי, לפרסם את שמה של המטפלת משכונת גילה בירושלים, שחשודה בהתעללות ובפגיעה בפעוטות. המטפלת היא כוכבית היצקלמז. מעצרה הוארך עד ליום ראשון.

ביום שני נעצרה היצקלמז על ידי משטרת ירושלים בחשד להתעללות בפעוטות בתוך הפעוטון שפתחה בביתה. היא חשודה בעשרה מקרים – המטפלת נעצרה בעקבות פרסום בחדשות 13 על תלונות שהוגשו נגדה למשטרה. לפי החשד היצקלמז טלטלה תינוק כבן שנה, ובכך גרמה לאשפוזו – התינוק סובל מפגיעה מוחית.

יש לציין כי בעבר המטפלת נחקרה במשטרה, אך התלונות נגדה נסגרו מחוסר ראיות. כעת, בעקבות תלונה חדשה שהוגשה נגד המטפלת בגין טלטול של הפעוט – נפתחה החקירה מחדש. כמו כן, המשטרה בודקת מחדש את התלונות הקודמות שהוגשו נגד היצקלמז.

שופט בית המשפט המחוזי אריה רומנוב ציין בהחלטתו לאפשר את פרסום שמה של המטפלת: "על כף המאזניים ניצבים מהות החשד המופנה כנגד המשיבה והצורך לאפשר למשטרה למצות את החקירה בכלל זה להביא את דבר החקירה לידיעת הציבור, מתוך הנחה או תקווה כי בידו לסייע לחקירה".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

במשטרת ירושלים ציינו כי בתחילת השבוע עם מעצרה של המטפלת כי "בהמשך לחקירת ההתעללות בפעוטון בשכונת גילה בירושלים, נעצרה החשודה שנחקרה בגין עבירות התעללות בקטין. בהמשך לחקירה שהתנהלה כנגד החשודה בהתעללות הקטינים בפעוטון בשכונת גילה בירושלים, אספה המשטרה ראיות חדשות והתקבלו תלונות חדשות בגין חשד להתעללות כלפי קטינים בפעוטון".

עו"ד אלעד שאול, שמייצג ארבע זוגות הורים בפרשה, מסר ל"כל העיר": "בית המשפט המחוזי החליט נכונה להתיר את פרסום שמה של החשודה, כוכבית היצקלמז, על מנת לאפשר להורים נוספים שילדיהם טופלו אצל החשודה להתוודע לחשדות ולשקול, במידת הצורך, להגיש תלונה. ההורים ימשיכו לשתף פעולה עם משטרת ישראל, להביע את עמדתם באומץ רב ולא יירתעו מניסיונותיה הנפסדים של כוכבית היצקלמז להסיט את תשומת הלב מחומרת החשדות המיוחסים לה – תוך שהיא מנסה להטיל עליהם אימה באמצעות תלונות שווא וטענות כזב – מבין כותלי בית המעצר".

עו"ד עמית בר-טוב, שמייצג את היצקלמז, אומר היום בשיחה עם "כל העיר": "מרשתי מכחישה שהיא ביצעה כל עבירה כנגד הקטינים, מדובר במספר תלונות כאשר התלונה הראשונה הוגשה בשנת 2013, כאשר מרשתי שיתפה פעולה עם המשטרה ותיק החקירה נסגר. תלונה נוספת אשר התקבלה בשנת 2015, וגם בה היא שיתפה פעולה – היא נבדקה במכונת אמת ונמצאה שהכל תקין. לצערי הרב, בשנת 2019 התפוצצה בערב פרשייה נוספת שבעצם בית החולים טוען שטלטלו את אחד הילדים. כתוצאה מזה למשטרה לא היתה שום ראייה נגד מרשתי, וגם לא הוצא שום צו מעצר כנגדה. וככה בעצם התחיל להתגלל תיק כאשר מובילת התיק הינה המתלוננת משנת 2015, שארגנה את ההורים שיבואו ויגידו תלונות כנגד מרשתי. ככה בעצם אנחנו נמצאים בבית המשפט היום. הוגשו מספר תלונות שהמשטרה צריכה לחקור אותן".

"מרשתי חפה מפשע", מדגיש עו"ד בר-טוב, "לא רק שלא היה ולא נברא, היא חוברה לפוליגרף ויצאה דוברת אמת. המדינה הולכת ומשחזרת את כל התלונות מחדש, וככל שאני יודע מלבד התלונות של ההורים, אין שום ראיה כנגדה. צריך לשאול מי ארגן את ההורים, מי הגיש את התלונות? אני מקווה מאוד שהמשטרה תחקור את זה. אותה מתלוננת משנת 2015, ביחד עם אחד מכלי התקשורת הלכו ופנו לשאר ההורים. אני מקווה מאוד שהמשטרה תחקור לעומק, ולא רק ראיות שהיא רוצה ותגיע לחקר האמת".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. א

    למה לעזאזל רק אחריי כמה תלונות ועובר זמן רב שעוד תינוקות ניזוקים רק אז עוצרים אותה?? למה??

  2. רונה

    המטפלות חושבות רק על הכסף שיקבלו מההורים הילדים לא כל כך חשובים להם פותחות פעוטונים ללא אישור וגורמות נזקים לילדים איפה משרד החינוך והגופים. שמטפלים בנושא העונשים שהן מקבלות ממש צחוק

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מכשפה !!!
    הלוואי שאלוקים יישרוף אותך !!

  4. דני

    עו"ד עמית, אני רוצה שתשים את הבת שלך אצלה ואז תחזור להגיד שהיא חפה מפשע.

  5. אילנה

    הילדים חוו טראומה רק מלראות את הפרצוף המכוער שלה, להוסיף לזה התעללות בחסרי ישע, לקלבוש כל החיים. חבל שאין סקילה במרכז העיר, לפעמים צריך לכבד את המנהגים של מדינות העולם השלישי. מקרה קלאסי לעונש כזה. מנוולת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר