(צילום: אפרים צפוני)
(צילום: אפרים צפוני)

קפית מודיעין

תפריט עשיר באווירה של טבע ונוף עוצר נשימה

פורסם בתאריך: 31.8.17 13:55

קצת עלינו: זהו סניף במודיעין מבית רשת קפית הירושלמית והותיקה. הסניף צופה לנוף עוצר נשימה ולמרגלותיו נפרש פארק ענבה והאגם, וממוקם בציר מרכזי בין ירושלים לתל אביב, כך שהוא נהנה מלקוחות רבים המגיעים מחוץ למודיעין (ראשון לציון, נס ציונה, לוד ועוד). קפית ממוקמת בסביבה אורבנית ונגישה מאוד, הן לתחנת הרכבת ולמרכז התחבורה העירוני. בקפית עורכים ארועים מיוחדים באוירה של טבע, עם תפריט עשיר, רבגוני ויחודי ושרות מוקפד לעילא ולעילא. קפית היא מסעדה חלבית כשרה בסגנון איטלקי שחרטה על דגלה איכות, שירות, אדיבות ואמינות. בקפית יש אמירה חברתית והוא ממש לא בית קפה רגיל. קפית פתחה את שעריה למען פעילויות רווחה בעיר מודיעין ומשלבת עשייה חינוכית למען הקהילה (נוער בסיכון, שילוב אנשים עם מוגבלות) כחלק "מאני מאמין" וחובה חברתית. ארוחות הבוקר המוגשות בקפית נבחרו בקפידה ע"י צוות קולינארי. לצד ארוחות הבוקר מוגשים גם מבחר סלטי "אורגנטו" – סלטי הדגל של רשת קפית. סלטים אלו עשירים וייחודים לקפית ומוגשים ביצירתיות על מצע של ירקות ומוקפצים באופנים שונים עם בטטה, פטריות, פלפלים, אגוזים פריכים וקרוטונים.

(צילום: אפרים צפוני)

(צילום: אפרים צפוני)

בוקר מושחת: בוקר ירושלמי – עם ניחוח שוק מחנה יהודה המיתולוגי. מוגש עם גרגירי חומוס חמים, ביצה קשה, טחינה לבנה על סלט ירקות, עם בייגל קלוי בסומק.

בוקר בקטנה: כריך ביס לבחירה – חביתה, גבינה בולגרית, עגבניה, ממרח עגבניות מיובשות ועלים צעירים, טונה, מיונז, לימונים כבושים, סלט ביצים ומלפפון חמוץ.

(צילום: אפרים צפוני)

(צילום: אפרים צפוני)

בוקר מתוק: קפה / מיץ טבעי לבחירה, מעדן פירות טריים וגרנולה, עוגת גזר וברוניז.

בוקר בריא: בוקר לבן – יוגורט כבשים, גרנולה, פירות טריים סילאן ותמרים. בוקר טבעוני: מיץ טבעי או משקה חם לבחירה.

בוקר רומנטי: בוקר פועלים לשניים – עם ניחוח של פשטות וזיכרונות ילדות. מוגש עם ביצה מקושקשת, תפוחי אדמה, ביצי עין, שמנת חמוצה, סרדינים, טחינה, ירקות שוק וחלה טרייה. בתאבון….

(צילום: אפרים צפוני)

(צילום: אפרים צפוני)

המלצת המקום: בוקר פועלים לשניים – ביצה מקושקשת עם תפוחי אדמה, או ביצי עין על תפוחי אדמה מטוגנים, עם בצל, עגבניות שרי ובצל ירוק, שמנת חמוצה, גבינה בולגרית, אריסה ביתית, זיתים, טונה או סרדינים, טחינה, ירקות שוק, חלה טרייה, קפה או לימונדה לבחירה. 105 ₪ לזוג.

עמק זבולון 1, מודיעין

טלפון: 088699623 (מומלץ להזמין מקומות מראש)

לאתר קפית מודיעין

לפייסבוק קפית מודיעין

כשרות: רבנות מודיעין

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר