עיריית ירושלים בקמפיין להחזרת עסקי המסעדנות לשגרת עבודה מלאה (צילום: Shutterstock.com izik MD)
עיריית ירושלים בקמפיין להחזרת עסקי המסעדנות לשגרת עבודה מלאה (צילום: Shutterstock.com izik MD)

עיריית ירושלים בקמפיין להחזרת עסקי המסעדנות לשגרת עבודה מלאה

עיריית ירושלים מקדמת בימים אלה מהלך ייחודי, הקורא לתושבי העיר לשוב לשוק העבודה בתחום המסעדנות

פורסם בתאריך: 20.4.21 19:45

על אף חזרת המשק הישראלי לפעילות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, עסקים רבים, ביניהם מסעדות, אינם מצליחים לשוב לפעילות תקינה, זאת בשל המחסור המורגש בכוח אדם. בהתאם לכך החליטו בעירייה לצאת בקמפיין הקורא לתושבים לצאת ולחפש את המשרה המתאימה להם בענף המסעדנות. לשם כך הקימה העירייה מאגר עסקים ומאגר של מבקשי עבודה, תוך ניסיון לחבר בינם לבין מעסיקים פוטנציאליים.

"זיהינו קושי משמעותי בגיוס עובדים תוך דגש על ענף המסעדנות", אומרים בעיריית ירושלים. "מסעדות המבקשות לחזור לפעילות מלאה וטובה מתקשות לעשות זאת. אנו עדים למצב בו עסקים צמצמו את שעות הפעילות שלהם, או כאלה שאינם פועלים בתפוסה מלאה באופן מכוון כדי לעמוד ברמת שירות סבירה תחת מצוקת כוח האדם.

"בהתאם לכך, יחד עם רשות התעסוקה העירונית יצאנו בקמפיין גיוס עובדים תוך פרסום משרות ייעודיות בתחום בלוח הדרושים העירוני. אנו מאמינים לחשוב לקדם יוזמות מסוג זה גם לטובת חיזוק המרחבים העסקיים וחזרה מהירה לשגרה וגם לטובת צמצום כמות המובטלים ביום שאחרי החל"ת".

שף אבי לוי, בעלי מסעדת ״המוציא״, שלוקח גם הוא חלק במיזם, מברך על הקמפיין. "אני קורא לכל מי שעבד ורואה את עצמו שב לעבודה בענף המסעדנות, לעשות זאת מיד. חזרתם תסייע לנו, בעלי המסעדות, להתמודד עם הקושי שפוקד את הצוותים שעובדים מסביב לשעון, לתת שירות טוב יותר, כפי שאנו יודעים ושואפים וכמובן שתסייע למי שיבחר לעשות זאת כעת – ליהנות משוק שמצפה לו בכיליון עיניים.

"להערכתי, במידה והתמונה לא תשתנה, ואנשים יחליטו להישאר אדישים ולא לשוב מהחל״ת, כשהם כן ירצו לעשות זאת השוק יהיה מוצף בעובדים והם עלולים להישאר ללא מקור פרנסה. תחזרו לעבוד, עוד היום".

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר