מגדלי הים התיכון בירושלים | צילום: יח"צ
מגדלי הים התיכון בירושלים | צילום: יח"צ

הצטרפו לקהילה מלאת חיים ותיהנו מאיכות חיים ויחס אישי במגדלי הים התיכון ירושלים

בשנים האחרונות נבנתה קהילה מלאת חיים של ירושלמים ותיקים, עולים חדשים ויהודים חמים מחו"ל, שהגיעו למגדלי הים התיכון ירושלים כדי ליהנות מתכנים מגוונים, אווירה אינטימית ושירות אישי

פורסם בתאריך: 9.9.21 20:39

גם בגיל השלישי אפשר לשמור על סגנון חיים, חיי קהילה, עצמאות ופעילות בתחומי העניין שלכם. הבית בירושלים, מרשת מגדלי הים התיכון, מציע בית דיור מוגן עם קהילה חזקה ואיכותית, לצד שירות בסטנדרט הגבוה ביותר בעיר.

הבית בירושלים נותן לכם את ההזדמנות לחוות ולהגשים את כל מה שלא הספקתם, ולהמשיך את מה שחוויתם במשך השנים, בקהילה מגוונת ומופלאה שהתגבשה בבית ומקפידה לבנות לעצמה הווה מרגש ועתיד מרתק.

מה הופך את הבית בירושלים של רשת מגדלי הים התיכון לאפשרות המועדפת עבור בני הגיל השלישי מירושלים והסביבה?

קהילה עצמאית ומלאת חיים

אוכלוסיית הגיל השלישי בירושלים היא תמהיל של אזרחים ותיקים שלקחו חלק במורשת המפוארת של ירושלים, יהודים שעשו עלייה והשתקעו בעיר, גמלאי השירות הציבורי וגם בעלי מקצועות חופשיים שפרשו אחרי קריירות עשירות ומרתקות.

דיירי 'הבית בירושלים', אשר הושק לפני 6 שנים, גיבשו במהלך השנים האחרונות חיי קהילה עשירים, עצמאיים ומגוונים במיוחד. החל מספר קהילה ייחודי, הרצאות שהדיירים מעבירים בתחומי המומחיות שלהם, פעילויות ספורט משותפות כמו השתתפות במרתון ירושלים, ועד אירועי תרבות מרתקים.

דיירי הבית נהנים מעצמאות מוחלטת וחיבור ישיר לעיר, בעקבות מיקומו המרכזי של הבית בשכונת ארנונה שהעיר כולה פרוסה מתחתיו, על בתי הקפה, המסעדות, השווקים והחנויות של ירושלים.

אווירה אינטימית, מענה לכל צורך ויחס חם

כאשר תיכנסו בשערי הבית, המציג עיצוב יוקרתי ובולט מחוץ, תגלו בפנים בית בוטיק עם אווירה אינטימית, דירות יוקרתיות ומרווחות ותכנון חכם השואף ליצור פרטיות לצד שיתוף.

צוות הבית המסור מעניק יחס חם ואישי לכל דייר ודיירת, מקשיב לכל בקשה ושאלה, ודואג לדיירי הבית מסביב לשעון. השירות, הדאגה והמסירות הם חלק מה-DNA של רשת מגדלי הים התיכון ושל הבית בירושלים.

סטנדרט חדש בדיור מוגן, ברשת המובילה בישראל

רשת מגדלי הים התיכון היא הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הדיור המוגן, עם 7 בתים ברחבי הארץ. הרשת ידועה בפעילויות החברתיות המגוונות, סטנדרט הבנייה, השירות והיצירתיות שלה לשמירה על איכות חיים ועניין בכל גיל.

זה הזמן להוביל לגלות ולחוות ולחזור הביתה למגדלי הים התיכון בירושלים.

לפרטים נוספים לחצו כאן


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר