אליטה גלרי. עיצוב: נטלי קונטנטה (צילום: דנה פרידלנד)
אליטה גלרי. עיצוב: נטלי קונטנטה (צילום: דנה פרידלנד)

אליטה גלרי: פתרונות תאורה מקצועיים לבית ולעסק

הכירו את הרשת שחרטה על דגלה להוביל את עולם התאורה בישראל צעד קדימה לעבר חדשנות, יצירתיות ואיכות ללא פשרות - והיא עושה זאת מדי יום. חברת אליטה גלרי בירושלים מספקת פתרונות תאורה ייחודיים לסקטור העסקי, הפרטי והמוסדי

פורסם בתאריך: 30.11.20 19:37

"בשנים האחרונות חלה דרישה מצד לקוחות פרטיים, מעצבים ואדריכלים לתאורה מקצועית ואיכותית שתעניק עיצוב ייחודי, שתעמוד בסטנדרט העיצובי ושתתאים לחלל ולסגנון", משתף עמי אדמוני, מנהל חנות הרשת בירושלים וקשרי אדריכלים בחברת אליטה גלרי, המספקת פתרונות תאורה לסקטור העסקי, הפרטי והמוסדי. הרשת חרטה על דגלה להוביל את עולם התאורה בישראל צעד קדימה לעבר חדשנות, יצירתיות ואיכות ללא פשרות.

אליטה גלרי חברת התאורה המובילה בארץ מספקת מזה שנים רבות פתרונות תאורה מקצועיים, מתקדמים ואיכותיים ללקוחות פרטיים, מעצבים ואדריכלים בכל חלקי הארץ ומעניקה מענה רחב של סגנונות עיצוב, בייבוא או בייצור מקומי לפי דרישת הלקוח.

אליטה גלרי. אדריכלות: עפרה עזורי צילום: עומרי חת)

אליטה גלרי. אדריכלות: עפרה עזורי צילום: עומרי חת)

בין המותגים איתם עובדת החברה תוכלו למצוא את המותגים המובילים בעולם, ביניהם: Pieter Adam, מעצב תאורה הולנדי שחלק מעבודותיו תוכלו לראות בחנות בירושלים ולהתרשם מיצירותיו המצופות זהב או כסף ובעלות סגנון ייחודי, מותג נוסף הינו- INARCHI חברה הונגרית המייצרת תאורה העשויה משיש מלכותי. כמו כן, Veronese חברת תאורה צרפתית, כאשר גופי התאורה של המותג מעוצבים כיצירת אמנות הנעשית כחלק מהמסורת ושימור האמנות צרפתית קלאסית. "הקולקציות הייחודיות שלנו הן תלויות תקציב וסגנון, כאשר כל אומן מביא את הייחודיות שלו לתאורה האומנותית.

אנחנו כאן על מנת לייעץ וללוות את הלקוח לבחירה הטובה ביותר שמצד אחד תספק לו את הצד הטכני והתאמת גוף התאורה לחלל ומצד שני תתאים לסגנון העיצוב הנדרש" מסביר עמי. "תחום התאורה משתנה מעת לעת בהתאם לרוח התקופה, על מנת לישר קו עם הטרנדים והמגמות המובילות בעולם, מנהלי הרשת מבקרים בתערוכות תאורה בכל רחבי העולם ושואבים השראה לייבוא וייצור קולקציות העדכניות ביותר הקיימות בשוק התאורה".

אליטה גלרי. אדריכלות: אורית שלום (צילום: אמיר ארליך)

אליטה גלרי. אדריכלות: אורית שלום (צילום: אמיר ארליך)

ליווי אישי משלב התכנון, דרך ייעוץ לבחירת המוצרים ואספקת גופי התאורה

בסניף הירושלמי הממוקם בירושלים ברחוב האומן 28 באזור התעשייה תלפיות, עומדים לשירותיכם יועצי תאורה מקצועיים ובעזרת שאלות מנחות, כמו: גובה תקרה, שטח חלל, סוג חלל, סגנון עיצוב ועוד יידעו לכוון אתכם לגופי התאורה המתאימים ביותר עבורכם. על מנת לספק לאדריכלים, מעצבי פנים וללקוחות פרטים פתרונות מתאימים מלווה יועץ התאורה את הלקוח משלב התכנון, בחירת גופי התאורה, עוצמת האור ועד לאספקת המוצר. וזאת על מנת לאפשר חווית קנייה מהנה, מקצועית ומותאמת אישית כשבסופה אספקה מהירה של גופי תאורה ייחודיים המתאימים לצרכים השונים של כל אחד ואחד. "בחירת גוף תאורה לבית או לבית עסק הינה החלטה קריטית, על מנת לשפר את התהליך ולתת שקט נפשי הן ללקוחות והן לאדריכלים ומעצבים, אנחנו מעמידים לרשותם את מיטב אנשי הצוות הבקיאים בתחומם ויודעים לתת את המענה הנדרש".

מגשימים לכם חלומות: תאורה בעיצוב אישי

אם יש לכם טביעת עין עיצובית, או חשקה נפשכם בעיצוב אישי של גוף תאורה שתמיד חלמתם, חברת אליטה גלרי מגשימה לכם את החלומות ובשיתוף פעולה עם מחלקת התאורה בעיצוב אישי תוציאו לפועל רעיונות עיצובים ומקוריים הנעשים על ידי מעצבי תאורה מקצועיים, יחד עם בקרת איכות, בדיקת תקינות, בדיקת חום ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא באולמות התצוגה מבחר רחב של גופי תאורה, תאורת פנים וחוץ מנורות תלייה, צמודי ושקועי תקרה, מנורות קיר, שקועי קיר, פרופילים, פסי צבירה, מנורות עמידה, מנורות שולחן, עמודי תאורה, ועוד המותאמים עבור פרויקטים מסחריים גדולים, קניונים, מוסדות, בתי חולים, רשתות גדולות וכמובן עבור הסקטור הפרטי. ההקפדה על נושא האיכות ושמירה על התקנים המחמירים בארץ הובילה את חברת אליטה גלרי לספק מעבדת תאורה מקצועית שבראשותה מהנדסים ואנשי מקצוע ותפקידה לבחון את המוצרים טרם המכירה ולהבטיח כי כל גוף תאורה עבר בדיקה קפדנית מבחינת חום, איכות, זווית אור, גוון הצבע וכן עמידה בתקנים.

אליטה גלרי - אולם תצוגה בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

אליטה גלרי – אולם תצוגה בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

אתה יכול לתת דוגמא לפרויקטים שלקחתם בהם חלק?

"מהסקטור העסקי אפשר למנות את: ZETS מעדניית טבע, סניף תמנון בקניון נהריה, קופת חולים מכבי, משרד חברת הייטק- פורסייט אוטומטיב, משרדי אדריכלות, מספרות ועוד. בסקטור הפרטי הדוגמאות הן רבות ופזורות בוילות ובתים פרטיים בכל חלקי הארץ, כל אחת ואחד עם הסגנון הייחודי לה".

לסיום, יש לך טיפ וטרנד מוביל לתקופה הנוכחית?

"הטרנד המוביל כיום הוא שילוב הצבעים של ברונזה ושחור. לגבי הטיפ וזאת גם הגישה של החברה באופן כללי- ללכת אחרי הלב, האופי ומה שמתאים לחלל. בנוסף, שלב תכנון התאורה בבתים חדשים, או בתים יד שנייה צריך להיעשות בשלב מספיק מוקדם, לפחות חודש לפני על מנת להיערך באופן המקסימאלי ולקבל את התוצאות הטובות ביותר".

מחכים לכם: אליטה גלרי elita gallery

טלפון: 03-9050639

כתובת: אזור התעשייה תלפיות, רחוב האומן 28, ירושלים

אתר אינטרנט: https://www.elitagallery.com/

מעצב/אדריכל? פנה אלינו עוד היום לשיתוף פעולה פורה

החנות שומרת על כללי התו הסגול וניתן לתאם פגישות ייעוץ מראש

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר