יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)
יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

מספרת יניב בן בגילה ירושלים: גישה צעירה וחדשנית

עיר הבירה שלנו שופעת מעצבי שיער ומספרות, אבל מספרת יניב בן מוכרת ושגורה בפיה של כל ירושלמית. יניב בן, מעצב השיער הוותיק, מציע ניסיון רב שנים, גישה צעירה ובקיאות בכל הטרנדים החמים בעולם. חשוב לי מאוד להכיר ולהתחבר לכל הלקוחות שלי מכל הגילאים, לדבר איתן ולגרום להן להרגיש הכי בבית שיש"

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:17

אם אתם גרים בירושלים והסביבה, סביר להניח שהשם "יניב בן" יצלצל לכם מוכר, ולא במקרה. מדובר באחד ממעצבי השיער העסוקים ביותר בעיר. יניב ידוע בשל רמתו המקצועית הגבוהה והתמחותו בגווני בלונד, תוספות שיער והחלקות. למספרה שבבעלותו קהל גדול של לקוחות קבועות המגיעות אליה כבר שנים רבות. סוד ההצלחה של מספרת יניב בן בשכונת גילה בירושלים טמון בשילוב של מקצועיות ויחס ייחודי ואישי, בתוספת אווירה צעירה, משפחתית ומהנה. היתרון של יניב נובע מהחיבור שבין ניסיון רב-שנים וגישה צעירה וחדשנית.

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

הוא למד עיצוב שיער בבתי הספר המובילים בתחום – "שוקי זיקרי" ו- "דיוויס ואודי"  וגם כיום, לאחר שנים רבות ולו"ז צפוף במיוחד, הוא פוקד את כל השתלמויות השיער החשובות ביותר בארץ ובעולם – טוני וגיא, וידאל ששון, אינדולה וולה. הרצון המתמיד ללמוד ולחדש מתבטא בסגנון עיצוב שיער ייחודי, מדויק ועדכני: "למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני יכול לומר בפה מלא שהתשוקה והאהבה למקצוע רק הולכת ומתעצמת. אני מאמין שבתחום דינאמי כמו עיצוב שיער חובה להמשיך וללמוד, אחרת לא תישאר רלוונטי. אני מקפיד להשתמש בטכניקות הכי חדשניות והדבר בא לידי ביטוי בתוצאה" מספר יניב.

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

אז מהם הטרנדים הכי חמים כיום?

גווני הבלונד, ההחלקות ותוספות השיער כאן כדי להישאר. "אחד הטרנדים החמים ביותר בשנתיים האחרונות הוא האומברה – גווני בלונד רכים והדרגתיים המתחילים מתחת לקו השורש ומתמזגים באופן טבעי בצבע השיער הקיים. מדובר בעצם במגמה אופנתית גדולה יותר המתבטאת במראה שיער טבעי ובלתי מאולץ. לאחרונה, נכנס חזק מאוד גם טרנד הבליאז' – גוונים עדינים ודקים בצבעי חום-בלונד פסטל המקנים תחושה שהשיער התבהר באופן טבעי באמצעות קרני השמש. כמו כן, הביקוש להחלקות שיער הולך וגובר. אני מבצע בעיקר החלקות אורגניות שהן למעשה החלקות בריאות ולא מזיקות שמשאירות את השיער חלק לצמיתות, נעים למגע ומלא ברק. טרנד נוסף מאוד פופולרי הוא הארכת השיער באמצעות תוספות. אני משתמש בשתי שיטות מתקדמות לתוספות שיער אשר משלבות אותן באופן טבעי ובלתי נראה לעין. הראשונה היא שיטת המדבקות והשנייה והמתקדמת יותר היא קארטין איטלקי המחובר באמצעות לייזר בטכניקה מהפכנית".

וכמו שיניב אומר: החלקה עושים באהבה או לא עושים בכלל. לסרטון תוצאות החלקה הקישו כאן

 

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

בנוסף להתמקצעות של יניב בתספורות ועיצוב שיער לנשים, הוא מתמחה גם בעיצוב שיער וזקנים עבור גברים: "במספרה שלנו משקיעים מאוד בתספורות עבור גברים ואנחנו מתמחים בכל התספורות הכי עדכניות, בכל הדירוגים והפנסים המיוחדים וכמובן גם בעיצוב זקנים". מלבד הפן המקצועי, יניב שם דגש על הקשר עם הלקוחות: "במספרה  יש אווירה צעירה וחמימה עם שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. אני תמיד מקפיד קודם להכיר את הלקוחה ולערוך איתה שיחת ייעוץ  לפני שמתחילים בעבודה כדי לתאם ציפיות ולהבטיח את התוצאה הטובה ביותר. חשוב לי שבסופו של דבר הלקוחה תצא עם השיער שהיא חלמה עליו, תוך כדי התחשבות רבה בשיער הקיים. יותר מזה – חשוב לי שהלקוחה תצא מהמספרה עם אותו שיער בריא שאיתו היא נכנסה. זו הסיבה שאני עובד עם החומרים האיכותיים ביותר השומרים על השיער לכל אורך תהליך ההבהרה/הצביעה. בנוסף, אני מקפיד לעבוד עם החברות הכי טובות בשוק וביניהן ולה ואינדולה המבטיחים שיער בריא וזוהר".

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

יניב בן עיצוב שיער (צילום: אביתר שילוני)

האווירה הייחודית עליה מדבר יניב מתבטאת בקשת רחבה של לקוחות מכל הגילאים: "המספרה שלנו היא לא מספרה מוגדרת גיל או סגנון. ניתן לראות אישה מבוגרת שתשב אצלי על הכיסא ואני אדבר איתה על פוליטיקה ודקה אחרי זה נערה צעירה שאדבר איתה על אינסטגרם וסטורי. חשוב לי מאוד להתחבר ללקוחות ברמה האישית, לדבר איתן ולגרום להן להרגיש הכי בבית. הגישה הזו מתבטאת גם ברמה המקצועית – כאשר מגיעות נשים מבוגרות אני יודע בדיוק איך לספר אותן בצורה שתקנה לשיער שלהן נפח וברק, ולעומת זאת כאשר יגיעו נערות צעירות אספק להן את הבלונד הכי עדכני שיש". יחד עם יניב, פועל במספרה צוות מנצח: אביתר שילוני – ספר גברים מוכשר בתחילת דרכו אשר צבר כבר מספר רב של לקוחות קבועים. בנוסף, ניתן למצוא במספרה בונת ציפורניים מוכשרת וקוסמטיקאית מקצועית אשר עושה את כל סוגי הטיפולים. פעמים רבות, בזמן שהלקוחות מחכות עם הצבע בשיער הן גם עושות ציפורניים או טיפולים אחרים, וחוסכות זמן יקר.

 

כתובת: צביה ויצחק 800, גילה, ירושלים

טלפון: 02-6768418

שעות פעילות: א'-ו' 9:30-19:00 (יום שני סגור), יום ו' – 9:00-14:00

לפייסבוק: Yaniv Ben Hair Fashion

לאינסטגרם: yanivben_hairfashion

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רן נחמני

    ספר מקצועי , אוירה צעירה במספרה , פשוט כייף לבוא אליו להסתפר . יניב אתה תותח

  2. מיטל א

    יניב ספר איכותי,מקצועי וקשוב לצורכי הלקוחות.
    האווירה במספרה נעימה וכל זה תוך תודעת שירות גבוהה
    שימת דגש על הפרטים הקטנים וכישרון יוצא דופן! המון הצלחה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר