קרדיט: אבי חיון
קרדיט: אבי חיון

"הדסה שלי": רפואה דיגיטלית ישירות לנייד או למחשב

מערכת "הדסה שלי" היא הדור הבא בהנגשת המידע הרפואי האישי למטופלים באופן דיגיטלי, בכל זמן ומכל מקום. עידן הניירת והטפסים הולך ונעלם במסגרת שדרוג חוויית המטופל הייחודית בהדסה

פורסם בתאריך: 9.8.18 11:57

המהפכה הדיגיטלית כבר מזמן כאן. בעודה הופכת לחלק מחיינו בכל תחום כמעט, הרי שהרפואה הדיגיטלית ההולכת ומתפתחת היא משאת נפשה של מערכת הבריאות העולמית ושל זו הישראלית בכללה. התשתית הישראלית ערוכה ומוכנה, מיזמים ותעשיית הייטק מתפתחת מאפשרים לחלום – וגם להגשים ולהביא את רפואת המחר אל פתחינו, בבתי החולים של הדסה.

ניצה ולמן (צילום: דוברות הדסה)

ניצה ולמן (צילום: דוברות הדסה)

הניסיון, ההתפתחות הטכנולוגית והרצון לשדרג את השירות ואת חווית המטופל בבתי החולים של הדסה עין כרם והדסה הר הצופים, הובילו את המרכז הרפואי הדסה לפיתוח הכלי החדשני שיאפשר את הנגשת המידע הרפואי האישי של המטופל דרך הנייד או המחשב בגישה ישירה ונוחה מכל מקום ובכל זמן.

לפני כשנה הושקה בהדסה המערכת הדיגיטלית "הדסה שלי" הנחשבת למהפכנית בעולם הרפואה הציבורי בישראל בהיותה מהימנה ובטוחה, מקצרת בירוקרטיה רבה ומשפרת באופן משמעותי את איכות חייו של המטופל.

עד כה הצטרפו לשירות, אותו מציע בית החולים לכל מטופל תושב בישראל מעל 60,000 אלף מטופלים, המבצעים בו שימוש מגוון ותדיר לקידום בריאותם האישית. המערכת מאפשרת חיבור תמידי למידע הרפואי האישי המרוכז בתיקו הרפואי של המטופל, תוך שהיא כמובן מאובטחת וחסויה כמתחייב מהרצון לשמירת סודיות רפואית ונוחה למשתמש, ומאחר והחיבור מתבצע ממרחק, באמצעות הטלפון החכם או המחשב, אין בשירות מגבלת שעות, זמן, ומקום. זוהי מהפכה בפני עצמה, בעידן בו רבים המטופלים במסגרת מערכת הבריאות עדיין נושאים בידיהם תיקים עבי כרס המרכזים עשרות – אם לא מאות מסמכים רפואיים, ומגיעים איתם ממרפאה למרפאה.

השירות מגוון והמעטפת נרחבת. משתמשי "הדסה שלי" יכולים בלחיצת כמה מקשים על הטלפון הסלולרי לקבל תוצאות בדיקות ופענוחן מייד עם כניסתם למערכת בית החולים, גישה לסיכומים רפואיים לאחר ביקור במרפאות, באשפוז או במיון, הצגת זימון תורים עתידיים שנקבעו להם, מידע על הניתוח המתוכנן וההערכות אליו או כל נתון חשוב שעליהם להיות נגישים אליו ללא צורך בכיתות רגליהם או ביצוע שיחות טלפון כדי לקבלם.

לטובת המשתמשים במערכת הדיגיטלית מתחם שלם המותאם לתחום התעניינותם האישית ובו מגוון מאמרים בתחומים רפואיים, החל במחלות ילדים או מחלות לב ויתר לחץ דם, עבור דרך רפואת נשים או הגיל השלישי, סכרת ותזונה וכלה במאמרים או מחקרים פורצי דרך בתחום וטיפולים חדשניים המוצעים במרכז הרפואי הדסה.

נעים להיווכח בכל פעם מחדש בהפתעה על פניהם של מטופלים המבקרים בבית החולים כאשר מייד בסיום מתקבלת ההודעה דרך המערכת הדיגיטלית במכשיר הסלולרי האישי שלהם, על הביקור הבא או על התור שנקבע אצל מומחה זה או אחר. התגובות נלהבות, הן בקרב משתמשים וותיקים והן בקרב מצטרפים חדשים, המעידים על שדרוג השירות וקיצור הבירוקרטיה עמם נדרשו להתמודד בעבר, ועל המענה היעיל והמהיר אותו הם זוכים לקבל באמצעות המערכת.

כפי שאנו, בהדסה, רואים בחזוננו את השירות הציבורי המצוין המותאם למטופלינו — ההולך ומתפתח ועושה שימוש יעיל בטכנולוגיות מתקדמות, הרי שההצטרפות למיזם "הדסה שלי" הינה בחינם ומתאפשרת בכל אחד מדלפקי קבלת החולים הפזורות בהר הצופים ובעין כרם, בהצגת תעודה מזהה.

המהפכה הדיגיטלית כבר מזמן כאן, בהדסה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר