(צילום: שלומי כהן)
(צילום: שלומי כהן)

בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת: טקס פתיחת מכון MRI חדיש

אירוע השקה חגיגי נערך השבוע במעמד שר הבריאות הרב יעקב ליצמן

פורסם בתאריך: 18.10.17 15:11

בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת לבש השבוע חג לרגל המהפכה הרפואית בתחום ה־MRI בעיר. טקס השקה ופתיחת מכון  MRI נערך במעמד שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, בבית החולים משגב לדך מבית מאוחדת. מדובר במכון חדיש, מהמתקדמים ומהמובילים בארץ, שיעמוד לטובת מבוטחי קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים וצפוי לקצר באופן משמעותי את זמן המתנה לבדיקות.

מנתונים שאספה קופת חולים מאוחדת עולה כי כיום מתבצעות כ־900 בדיקות בחודש ללקוחות מאוחדת בירושלים והסביבה. עם פתיחתו, יבצע המכון החדש של מאוחדת את כל הבדיקות הללו ללקוחותיו ואף יגדיל את היקף הפעילות לכ־1000 בדיקות MRI חודשיות. המנהל הרפואי של מכון ה-MRI החדש הוא פרופ' משה גמרי.

 

(צילום: אסף קרלה)

(צילום: אסף קרלה)

כאמור, השבוע נחנך המכון החדש בנוכחות גורמים בכירים במערכת הבריאות ובקופת חולים מאוחדת. לאחר טקס גזירת הסרט ומחיאות הכפיים אמר שר הבריאות ליצמן כי את התהליך לרכישת המכשיר החדש החליט ליזום לאחר שדו"חות שהגיעו לידיו העידו כי ישראל ממוקמת בדירוג גרוע ביחס למדינות העולם, באשר לכמות מכוני ה- MRI לנפש. הוא הוסיף כי מבחינת קופת החולים מאוחדת מדובר בצעד גדול קדימה, מהלך אשר מוסיף לאמינות ולחוזקה של הרפואה בירושלים.

מימין: משה ברים - מנהל שיווק וקשרי לקוחות מאוחדת מחוז ירושלים, הרב יעקב ליצמן - שר הבריאות, זאב וורמברנד -מנכ"ל קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

מימין: משה ברים – מנהל שיווק וקשרי לקוחות מאוחדת מחוז ירושלים, הרב יעקב ליצמן – שר הבריאות, זאב וורמברנד -מנכ"ל קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

זאב וורמברנד, מנכ"ל קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

זאב וורמברנד, מנכ"ל קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

זאב וורמברנד, מנכ"ל קופת חולים מאוחדת: "אני רוצה להביע תודה גדולה ועמוקה לשר הבריאות הרב ליצמן, אשר החליט לבצע מהפכה בתחום ה-MRI. מדובר במהלך מדהים למען תושבי ירושלים. היה ברור וידוע כי יש בעיה קשה של מחסור במכוני MRI והשר ליצמן הכריז על שינוי שיוביל לצמצום תורים באופן קריטי ובכך לרווחת הלקוחות. קופת חולים מאוחדת החליטה כי בית החולים משגב לדך ישמש בית חולים ציבורי קהילתי בתוך ירושלים, כך שכל מבוטח יכול לקבל כאן את מיטב הרופאים חינם.  כעת, עםן חניכתת המכון החדש, אני מוכיחים כי בידינו היכולות לנהל מערך בריאות באופן מקצועי ויעיל".

טל שאול, מנהל מחוז ירושלים קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

טל שאול, מנהל מחוז ירושלים קופת חולים מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

טל שאול, מנהל מחוז ירושלים קופת חולים מאוחדת הוסיף בדבריו כי "אנו חוגגים את פתיחת מכון ה- MRI הראשון של מאוחדת, מהמשוכללים בארץ, חזון שר הבריאות להפחית את העומס ולהקל על החולים. לציבור המבוטחים מובטח צוות מקצועי בראשותו של פרופ' משה גמרי, המנהל הרפואי של המכון, בעל  עשרות שנות נסיון. מתוך אסטרטגיה שתמציתה להרחיב את מגוון השירותים של הקופה, בחרנו להקדיש את בית החולים משגב לדך, שקיבלנו לידינו לפני שנתיים, לרפואה ציבורית איכותית, זמינה ויעילה. זהו מודל יחודי לפיו קופת החולים מצויה בקהילה, עם שירות ציבורי איכותי זמין ובלי הבדלי יכולת כלכלית. כיום בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת מפעיל חדרי ניתוח, מיטות אשפוז, מכון לבריאות השד שבו מתבצעות כל הבדיקות השונות הנדרשות ביום אחד, מכון גסטרו בטכנולוגיה חדשנית, וכעת גם מכון ה-MRI, כל אלו ללא תשלום למבוטחי מאוחדת. תודות לאנשים שתרמו ועמלו".

דר' תמר אלרם - מנהלת בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

דר' תמר אלרם – מנהלת בית החולים משגב לדך מבית מאוחדת (צילום: אסף קרלה)

את הטקס הנחתה ד"ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים משגב לדך, שהובילה את המקום להישגים ועוברת לנהל את בית החולים הדסה הר הצופים. היא אמרה: "פרויקט הקמת המכון הוא סמל לשיתוף פעולה בין גורמים שונים פנימיים וחיצוניים, ובסופו של דבר שיתוף פעולה מדהים בין אנשים שכל אחד מהם מהווה נדבר נוסף בשינוי פני הרפואה הציבורית בישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אליק אביר

    העיקר שיש לי שיא במאוחדת ואני צריך MRI ויש לי הפניה מרופא מומחה אך בכל זאת לא מוכנים לבצע לי את הבדיקה בכל מיני טענות משונות
    ואני גר בירושלים במרחק 1 קמ ממשגב לדך
    אז איפה בדיוק הבשורה ???

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר