הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)
הדסה הר הצופים (צילום: אבי חיון)

תקיפת הרופא בהדסה הר הצופים: הוגש כתב אישום

יחידת התביעות במשטרה הגישה היום, ראשון, כתב אישום כנגד החשוד בתקיפת רופא בבית החולים הר הצופים בשבוע שעבר. מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' זאב רוטשטיין מסר לאחר התקיפה: "במזל גדול נמנע אסון כאשר צוות ביטחון בית החולים הגיש סיוע מיידי ומקצועי, עצר את התוקף ומיד הזמין משטרה"

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:47

כתב אישום הוגש היום, ראשון, כנגד החשוד שתקף רופא בבית החולים הדסה הר הצופים בשבוע שעבר. שוטרים הוזעקו בלילה שבין רביעי לחמישי שעבר לבית חולים הר הצופים בירושלים בעקבות דיווח על תקיפת רופא על ידי אב ובנו. כוח השיטור עצר את האב ואת הבן, בחשד שתקפו רופא, שטיפל בבן.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, לאחר מיצוי חקירה מקצועי ומהיר על ידי חוקרי המשטרה, הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בגין תקיפת עובד חירום ואיומים כנגד החשוד (20) בתקיפה ובקשת מעצרו עד תום ההליכים נגדו. בית המשפט שחרר את החשוד למעצר בית עד לתום ההליכים".

השוטרים עצרו בלילה שבין רביעי לחמישי את החשודים, בגילי 48 ו-20, תושבי מזרח העיר, והביאו אותם לחקירה במשטרה, במהלכה עלה החשד כי האב הגיע עם בנו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לאחר שככל הנראה נפצע בקטטה, ובשלב מסוים בו ניסה הרופא לטפל בנו, החלו השניים על פי החשד לתקוף את הרופא באלימות פיזית עד להגעתם של מאבטחי בית החולים שהותקפו גם הם על ידי החשודים. ביום חמישי הובאו החשודים בפני בית המשפט להארכת מעצרם.

"משטרת ישראל פועלת לעצור ולחקור ללא פשרות וביד קשה כל עבירה שיש בה גילוי אלימות ובפרט כזה המופנה כלפי אנשי ציבור שמותקפים על רקע ותוך כדי ביצוע תפקידם", נמסר מהמשטרה. "לא יעלה על הדעת שאדם המבקש לקבל טיפול רפואי בגין פציעתו, לבסוף יתקוף ויגרום לפציעתו של הצוות הרפואי המעניק לו את הטיפול המסור. כנגד אותם עבריינים אנחנו נפעל למיצוי מלוא חומרת הדין על מנת לוודא שמקרים אלו יהוו דוגמא והרתעה ולא יקרו בשנית".



בהמשך לאירוע התקיפה מסר מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' זאב רוטשטיין: "בניגוד למה שהיתה הרוטינה להשבית את המערכת לכמה שעות כמחאה על האלימות, החליטה הנהלת הדסה לגנות בכל הכח את גילויי האלימות ויחד עם זאת למחות תוך המשך עבודה ופעילות כדי לא לפגוע בחולים חפים מפשע. תקיפה חמורה אירעה בבית החולים הדסה הר הצופים, כאשר מטופל כבן 20 תקף רופא אשר טיפל בו בחדר המיון. אל התוקף הצטרף אביו, והשניים פעלו כנגד הרופא, בין היתר בחנק בצווארו. במזל גדול נמנע אסון כאשר צוות ביטחון בית החולים הגיש סיוע מיידי ומקצועי, עצר את התוקף ומיד הזמין משטרה".

ד״ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים: "בבוקר יום חמישי הוגשה תלונה במשטרה ואנו סומכים על טיפולה המקצועי והמעמיק בתוקפים. יודגש כי בית החולים הדסה מגנה כל פעולה תוקפנית ואלימה כלפי מי מהצוותים ויעמוד לצדם תמיד. עם זאת, צוותינו הפועלים יום וליל למען הציבור ימשיכו להעניק טיפול רפואי מצויין לכל באי בית החולים ויבצעו את שליחותם במסירות כתמיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר