המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

אלימות קשה בהדסה: אח של מטופלת שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין

ביום שישי שעבר, 5.4, אח של מטופלת שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין על איש צוות בהדסה. המשטרה הוזעקה למתחם בית החולים

פורסם בתאריך: 8.4.19 09:42

אירוע אלים התרחש בהדסה עין כרם בירושלים ביום שישי שעבר. בהדסה מספרים כי אח של מטופלת שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין על איש צוות רפואי, לאחר שאחותו לא קיבלה מכתב שחרור. לאחר שצוות הביטחון של הדסה הזעיק את המשטרה, האח של המטופלת ברח ממתחם בית החולים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

בהדסה מציינים כי "אירוע אלימות כנגד צוותים בהדסה התרחש ביום שישי, 5.4.19, בצהריים באחת ממחלקות בית החולים הדסה עין כרם. בן משפחתה של מטופלת נקט באלימות מילולית ופיזית במחלקה, הוא כעס על כך שהחולה לא קיבלה מכתב שחרור, איים שיחפש סכין כדי לפגוע באמצעותה, שבר ציוד רפואי, ואף קרע לאח המחלקה את חולצתו. צוות הביטחון בבית החולים עורב מיידית וקרא למשטרת ישראל, תוך שבן המשפחה האלים ברח ממתחם בית החולים".



עוד מציינים בהדסה כי "בתגובה להתנהלות אלימה זו, נערך בירור מקיף של האירוע. קב״ט בית החולים הגיש תלונה במשטרה בגין ונדליזם ותקיפת האח ואיום הסכין. הנהלת הסיעוד בבית החולים שוחחה עם האח והצוות במחלקה וממשיכה ללוותם. למטופל ובני משפחתו הוצא מכתב אזהרה, וכן הוצא קוד אזהרה על שמו של בן המשפחה שנקט באלימות – שתופיע במחשבי בית החולים לקראת כל אשפוז. הנושא אף יידון בישיבת ההנהלה השבועית הקרובה. הנהלת הדסה מבקשת להדגיש כי היא מגנה נחרצות כל מעשה אלימות כנד צוותי בית החולים, העושים עבודתם נאמנה ובמסירות אינסופית עבור המטופלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר