ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

חמישה ימים לאחר תקיפת איש הצוות הרפואי בהדסה: המשטרה עצרה את החשוד

משטרת ירושלים עצרה לפני זמן קצר בבית שמש צעיר כבן 30, שלפי החשד ביום שישי שעבר שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין על איש צוות בהדסה ונמלט מהמקום. החשוד, שהופתע מהשוטרים, התנגד למעצר בכוח ותקף לפי החשד גם אותם

פורסם בתאריך: 9.4.19 18:36

לפני זמן קצר, עצרה משטרת ירושלים את החשוד, שלפי החשד תקף איש צוות רפואי וגרם נזק לציוד רפואי בבית החולים הדסה עין כרם ביום שישי שעבר (5.4) ואז נמלט מהמקום. בלשי המשטרה איתרו את החשוד, כבן 30, בבית שמש. במשטרת ירושלים מספרים כי החשוד הופתע כי השוטרים מצאו אותו – בתגובה לפי החשד הוא תקף גם את השוטרים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"במטרה לאתר את החשוד החלה המשטרה בפעולות מתקדמות לאיתורו", מציינים במשטרת ירושלים, "בשעה האחרונה, איתרו בלשי המשטרה, בעיר בית שמש, את החשוד שהופתע מהשוטרים ובהמשך התנגד למעצר בכוח ותקף את השוטרים. אדם נוסף שהיה במקום, החל להפריע לשוטרים בביצוע המעצר, ובהמשך אף הוא תקף את השוטרים באלימות והוא נעצר. שני החשודים בשנות ה-30, נעצרו והועברו לחקירה. החקירה נמשכת.


המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)


כפי שפורסם, האירוע האלים התרחש בהדסה עין כרם בירושלים ביום שישי שעבר. בהדסה מספרים כי אח של מטופלת שבר ציוד רפואי ואיים להשתמש בסכין על איש צוות רפואי, לאחר שאחותו לא קיבלה מכתב שחרור. לאחר שצוות הביטחון של הדסה הזעיק את המשטרה, האח של המטופלת ברח ממתחם בית החולים.



בהדסה ציינו כי "בתגובה להתנהלות אלימה זו, נערך בירור מקיף של האירוע. קב״ט בית החולים הגיש תלונה במשטרה בגין ונדליזם ותקיפת האח ואיום הסכין. הנהלת הסיעוד בבית החולים שוחחה עם האח והצוות במחלקה וממשיכה ללוותם. למטופל ובני משפחתו הוצא מכתב אזהרה, וכן הוצא קוד אזהרה על שמו של בן המשפחה שנקט באלימות – שתופיע במחשבי בית החולים לקראת כל אשפוז. הנושא אף יידון בישיבת ההנהלה השבועית הקרובה. הנהלת הדסה מבקשת להדגיש כי היא מגנה נחרצות כל מעשה אלימות כנד צוותי בית החולים, העושים עבודתם נאמנה ובמסירות אינסופית עבור המטופלים".

במשטרת ירושלים מוספים כי "משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כנגד אלימות כנגד עובדי ציבור בכלל ובבתי חולים בפרט. אלימות שכזו פוגעת פגיעה קשה בשלוות חייהם של המטופלים והמתרפאים בבית החולים. המשטרה משלבת פעילות סמויה וגלויה על מנת לשמור על מרחב טיפולי מוגן ובטוח לכל אלה אשר נמצאים בבתי החולים הן המטפלים והן המטופלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר