ראש העיר ניר ברקת, משה ליאון, מיכל שלם, יעקב הלפרין - הר החוצבים, השבוע (צילום: פרטי)
הר החוצבים, השבוע (צילום: פרטי)

הר חוצבים ועטרות: על הכוונת – שדרוג נראות אזורי התעשייה

בסיורים שיזם יו"ר הוועדה לפיתוח כלכלי משה ליאון בשני אזורי התעשייה הוצפו בעיות על ידי היזמים ובעלי העסקים. ליאון מציין: "אמשיך לעמוד לצד בעלי העסקים, התעשיינים והחברות, שהם עוגן עצום עבור העיר"

פורסם בתאריך: 14.2.18 19:28

איך משפרים את בעיית הנראות של אזורי התעשייה בעיר? הסוגיה הזו מעסיקה באחרונה את משה ליאון, יו"ר הוועדה לפיתוח כלכלי ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים. רק בשבוע שעבר, בשיחה עם "כל העיר", התייחס ליאון לנושא ודיבר על הצורך לשדרג את הנראות של אזור התעשייה עטרות ופארק ההייטק הר חוצבים.

ביום שני, כחלק מהמאמצים לשפר ולשדרג את אזורי התעשייה, קיים ליאון סיור ביחד עם ראש העיר ניר ברקת וחבר מועצת העירייה יעקב הלפרין באזור התעשייה עטרות ובפארק ההייטק הר חוצבים. בסיור נכחו גם נציגי התאחדות התעשיינים ואנשי העירייה.

הר חוצבים (צילום: מנהלת הר חוצבים)

פקקים בהר חוצבים (צילום: מינהלת הר חוצבים)

הסיור כלל ביקור ביקב ירושלים שבעטרות ולאחריו התכנסות עם בעלי העסקים מעטרות במפעל מד מים רימונים. בסיור ובביקור בעטרות הציפו בעלי העסקים את הבעיות השונות שקיימות כגון סוגיות תחזוקה וניקיון, סוגיות ביטחון ותשתיות.

לאחר הביקור בעטרות ערכה, כאמור, המשלחת סיור גם בפארק ההייטק בהר חוצבים, שם הוצפו הבעיות הידועות של פקקים אל האזור ובעיות החניה בו. לאחר הסיור בפארק התכנסו אנשי העירייה בראשות ברקת וליאון ביחד עם יזמים ואנשי העסקים מהר חוצבים במשרדי 'regus', שם הציגו נציגי העירייה את מערך התנועה המשודרג להר חוצבים ופתרונות החניה במקום. כמו כן הובאו פתרונות לבעיות נוספות שהציגו היזמים והוצגו סטטוסים של תהליכי הטיפול בנושאים השונים.

 

"אני שמח לראות שסיורים שערכתי בהר חוצבים ובאזור התעשייה עטרות מקדמים עשייה והתייחסות למצוקות הקיימות באזורים אלו", אומר ליאון, יו"ר הוועדה לפיתוח כלכלי בעירייה. "אני מברך את ראש העיר ניר ברקת, חבר הנהלת העיר הרב יעקב הלפרין ואנשי העירייה שהגיעו להקשיב ולסייע למצוקות הקיימות. אמשיך לעמוד לצד בעלי העסקים, התעשיינים והחברות באזורים אלו, שהם עוגן וכלי פיתוח עצום עבור עירנו".

ראש העיר ניר ברקת, משה ליאון, מיכל שלם, יעקב הלפרין - הר החוצבים, השבוע (צילום: פרטי)

הר החוצבים, השבוע (צילום: פרטי)

המפגש שיזם ליאון הגיע, כאמור, על רקע מצוקות שונות שהציפו בעלי העסקים והיזמים בשני האזורים. עיקר המצוקות בהר חוצבים נגעו לנושאי התחבורה והחניה, נושאים אשר עליהם נכתב בעבר ב"כל העיר" לא אחת, כשבין היתר פורסם כי העירייה החלה בעבודות לשיפור זרימת התנועה בהר חוצבים וכמו כן על פרויקט נסיעות שיתופיות שהחל לפעול אל הר חוצבים וממנו.

באשר לעטרות, בשיחה שקיים ליאון בשבוע שעבר עם "כל העיר" הוא ציין כי "הנראות הפיזית של אזור התעשייה בעטרות נוראית. צריך לפתח את המקום. מדובר על אזור תעשייה אסטרטגי שצריכים לתת עליו את הפוקוס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר