הסעה של "שבוס" (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הסעה של "שבוס" (צילום: אוליבייה פיטוסי)

התחבורה הציבורית בערבי שישי מתרחבת: תחנות עצירה גם בגילה, פסגת זאב, מתחם התחנה ויס פלאנט

תוואי המסלול של קו התחבורה השיתופית של שבוס בימי שישי מתרחב לשכונות ולמתחמי בילוי נוספים. כמו כן, שעות פעילות הקו בימי שישי יוארכו והוא יפעל מהשעה 21:00 ועד השעה 3:00. בניגוד לפרסומים, בקו לחוף הים אין שינוי

פורסם בתאריך: 12.8.19 13:39

בשורה לצעירי שכונת גילה ופסגת זאב: קו התחבורה השיתופית של שבוס בימי שישי בערב יגיע גם לשכונה שלכם, עם עצירות ברחוב הגננת בגילה ובשדרות משה דיין בפסגת זאב. ל"כל העיר" נודע עוד כי במסגרת השדרוג של הקו, התווספו עצירות נוספות במתחמי הבילוי יס פלאנט ומתחם התחנה.

ההחלטה על התוספות לקו התחבורה השיתופית התקבלו בכנס פעילים של שבוס ירושלים, שבו נכחו בין היתר, מנכ"ל שבוס אלכס פנוב ויו"ר שבוס וחברת מועצת העירייה ד"ר לורה ורטון. בישיבה הוסבר על השינויים בתוואי, שהושפעו מאוד, כך לדברי הנהגת שבוס, מסקר צרכנים שנערך.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עדיין לא ברור מתי יחלו השינוי בפועל, אך בשבוס מדגישים כי הם עושים מאמץ ניכר לשלב את תחנות העצירה החדשות כבר בליל שישי הקרוב, 16.8.

אלכס פנוב, מנכ"ל שבוס (צילום: פרטי)

אלכס פנוב, מנכ"ל שבוס (צילום: פרטי)

מנכ"ל שבוס פנוב מוסר ל"כל העיר": "אנחנו שמחים להרחיב את המסלול לשכונות נוספות ולהנגיש את שבוס לקהל רחב יותר. אנחנו מאמינים בשיתוף ציבור כערך עליון והיה לנו חשוב לבנות את המסלול החדש לפי סקר הצרכים. ברור לנו שעדיין אנחנו לא מצליחים להגיע אל כולם, אך אנחנו עושים מאמצים כבירים לגייס משאבים נוספים כדי שנוכל להמשיך להתרחב ולהנגיש את השירות שלנו למקומות נוספים".



חברת הנהלת שבוס רחלי גרסר מוסיפה: "אני שמחה מאוד על בניית המסלול החדש ועל ערב הפעילים המוצלח שהיה אתמול. אני בטוחה שנגיע לעוד ועוד אוכלוסיות וחברים חדשים".

היו"ר לורה ורטון מסכמת ומציינת כי "שבוס קיימת כבר למעלה מ-4 שנים, ואני הכי גאה בכך שבתחום חשוב זה אנחנו מצליחים לשרת את הציבור ולשנות את מציאות. הגיע הזמן שהמדינה תיקח אחריות, תנהל ותממן תחבורה ציבורית בשבת. בינתיים, שבוס ממשיכה לענות על צרכים על פי יכולתה ואני קוראת לכל מי שתומך בפעילות שלנו להירשם, לתמוך ולהשתמש בשירותי שבוס".


הנהלת שבוס ירושלים (צילום: באדיבות שבוס)

הנהלת שבוס ירושלים (צילום: באדיבות שבוס)


כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", פרט לקו מתחמי הבילוי בלילות שישי, שבוס מפעילה בירושלים גם את קו 'מי-ם אל ים' – הקו השיתופי ממעלה אדומים וירושלים לחוף פרישמן בתל אביב, שפועל בשבתות. בקו זה, למרות פרסומים שונים הבוקר, לא נערכו שינויים והוא ממשיך לפעול בתוואי המקורי שלו – ממעלה אדומים דרך הגבעה הצרפתית, מרכז העיר בנייני האומה ובית הכרם לתל אביב.

יש לציין כי בשבוס החליטו להוריד את עלות הנסיעה לחוף הים למזמינים עד ליום רביעי, אז עלות הנסיעה (הלוך ושוב) תעמוד על 40 שקלים מירושלים (במקום 60 שקלים) ו-50 שקלים ממעלה אדומים (במקום 70 שקלים).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חילונית

    תלמדו עברית לפני שתתחילו לכתוב. גם כיום יש תחבורה ציבורית בערבי ששי. הדיון הוא על תחבורה ציבורית בערבי דבת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר