גן העצמאות (צילום: ששון תירם)
גן העצמאות (צילום: ששון תירם)

אונס התיירת בגן העצמאות: נעצר החשוד הנוסף

משטרת ירושלים מדווחת כי החשוד הנוסף באונס התיירת בגן העצמאות לפני כחודשיים נעצר - זאת לאחר שתמונתו הועברה לכלי התקשורת ופורסמה לציבור, מה שהוביל למידע על זהותו; בית משפט השלום החליט לאסור את פרסום שמו של החשוד או כל פרט מזהה אחר

פורסם בתאריך: 18.8.19 15:45

חוקרי משטרת ישראל עצרו את החשוד הנוסף במעורבות בעבירת אונס התיירת שאירע בחודש יוני האחרון – זאת לאחר שתמונתו פורסמה לציבור והובילה למידע על זהותו, כך נמסר לפני זמן קצר על ידי משטרת ירושלים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך לפרסום מהשבוע שעבר – מדובר בחשוד שצולם במצלמת אבטחה, שלפי החשד היה מעורב באונס הצעירה מארה"ב שהשתתפה בפרויקט "תגלית", אך פרטיו לא היו ידועים למשטרה. משטרת ירושלים פתחה במהלך חודש יוני 2019 בחקירה בעקבות מקרה האונס. המשטרה עצרה חשוד ראשון בחשד למעורבות באונס.

מהמשטרה נמסר כי לפי החלטת בית משפט השלום בירושלים חל איסור על פרסום שמו של החשוד או כל פרט מזהה אחר, וזאת עד למועד הדיון הבא בעניינו.

"מלאכת החקירה ואיסוף הראיות והממצאים בשטח, חשפו את זהותו של אחד החשודים שנעצר לחקירה", מספרים במשטרה. "עוד עלה בתחקור הממצאים כי על פי החשד ישנו חשוד נוסף במעורבות בעבירה, שזהותו ופרטיו לא היו ידועים למשטרה, ובשל כך פורסמה תמונתו לציבור לקבלת סיוע ומידע היכול להוביל אליו".


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


במהלך הימים האחרונים, התקבל במשטרה מידע הנוגע לזהותו של החשוד (בשנות ה-30, תושב מזרח העיר) והוא נעצר לחקירה ביום חמישי (15.8.19) על ידי חוקרי המשטרה.

במשטרה עוד מציינים כי "משטרת ישראל לא תהסס לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת להגיע לזהותו של כל חשוד בביצוע עבירה, בייחוד בעבירות הפוגעות פיזית ונפשית בקורבנות העבירה, ולהביא למעצרו ומיצוי מלוא חומרת הדין עמו".

מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 19.8.19. החקירה נמשכת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר