מתוך הסרטון של התינוק שנשכח באוטובוס (צילום: נהג האוטובוס - רץ ברשת)
מתוך הסרטון של התינוק שנשכח באוטובוס (צילום: נהג האוטובוס - רץ ברשת)

סערת התינוק שנותר לבדו באוטובוס – אגד נגד ההורים: "חסרי אחריות; סיפרו סיפורי בדים"

בהמשך לסרטון הווידאו של התינוק שנותר לבדו באוטובוס ברמות - באגד תוקפים את ההורים: "חסרי אחריות; כדי להינצל מאימת הדין, במקום להודות לנהג על אחריותו ומסירותו, הם בוחרים לנהוג בבחינת 'הרצחת וגם ירשת'". באגד מתכננים להעניק לנהג ציון לשבח על תפקודו

פורסם בתאריך: 12.9.19 21:24

הסערה סביב הסרטון של התינוק שנותר לבדו באוטובוס ברמות עדיין נמשכת. לאחר שאתמול (רביעי) המשטרה קבעה כי לא מדובר ברשלנות ולא בשכחת העגלה, בטענה כי "הנהג כנראה חשב שהם ירדו והוא המשיך למתחם האוטובוסים הסמוך" – באגד מוסרים היום (חמישי) ל"כל העיר" כי גרסתם של ההורים אינה נכונה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"נהג האוטובוס ראוי לכל שבח על תפקודו המסור ויוצא הדופן", כך מספרים באגד ל"כל העיר", "בהגיעו לתחנה הסופית של קו 32 ברמות, הוא ערך סריקה ביטחונית תוך שהוא מבחין בתינוק בן יומו שרוע בעגלה מבוהל ובוכה. הנהג דיווח למרכז השליטה של אגד ולמשטרה, המתין כמחצית השעה עם מזגן דולק תוך שהוא מרגיע את התינוק המייבב. ניידת משטרה הגיעה לזירה ולאחריה האב הנסער של התינוק אשר סיפר שאשתו ירדה לפני שלוש תחנות, תוך שהיא השאירה ברשלנות ושכחה את תינוקה מאחור".

כזכור, בוידאו, שצולם על ידי הנהג, הוא נשמע אומר "זה בירושלים. אני עושה סריקה בסוף. מישהי ירדה שכחה את הבן שלה עם העגלה. מה זה? תחנה אחרונה בירושלים – אני עושה סריקה – שכחה את הבן שלה".



"ההורים חסרי האחריות, כדי להימנע ולהימלט מאשמה של הזנחה והפקרה של תינוקם, בחרו לספר סיפור בדים שהקשר בינו לבין המציאות אינו קיים", כך טוענים באגד. "לגישתם האם ירדה עם ציודה מהאוטובוס ואילו האוטובוס עזב את התחנה עם תינוקם – סיפור הזוי זה איני מתיישב עם המציאות היות שבאוטובוס עירוני אין תאי מטען והציוד האישי העולה לאוטובוס הינו צמוד לנוסע ולעגלה. נוסע החפץ לרדת מהאוטובוס נמוך המשטח עושה זאת על נקלה עם ציודו האישי תוך אפשרות להעזר בנוסעים האחרים ואין הדעת סובלת שההורים כדי להינצל מאימת הדין במקום להודות לנהג על אחריותו ומסירותו בוחרים לנהוג בבחינת 'הרצחת וגם ירשת'".

באגד מוסיפים ואומרים כי "נהג האוטובוס יזכה לציון לשבח על תפקודו ממנהליו באגד ירושלים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. נוסעת עם השיט של אגד

    חארטה! קודם כל בסרטון התינוק נראה רגוע לגמרי, דבר שני- רוב הנהגים נוסעים כאילו הם מסיעים רהיטים ולא בני אדם, כמו בהמות שחוקי התנועה לא חלים עליהם.
    דבר שני- אוטובוס עירוני לא משמש נוסעים להעברת ציוד?!?! חחחחחח חבל שלא הסבירו את זה לאדון שפרס טלוויזיה, ארגז ושתי מזוודות בספסלי האוטובוס

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אגד וסיפורי הבדים.
    המשטרה חקרה ומסרה שאין פה רשלנות,
    אגד שתושבי רמות סובלים קשות מהנהגים הלא אדיבים וחסרי הסבלנות (ובצדק- נוכח התנועה הקשה בירושלים) כמובן מגבה את הנהג, אך זה נסיון טיוח
    זה לא מקרה ראשון ולא עשירי שאגד מעלילה על נוסעים עלילות ואף מבטלת נסיעות בעקבות סיפורי בדים של החברה הכושלת בישראל

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזאת אומרת מסור על תפקידו וכול הכבוד למה יש משהו שהיה משליך תחנות לפח סתם רצה לייקים אם היה מסור לא היה מצלם את הפנים של התינוק

  4. ירושלמי כועס

    איך מעיזים להאשים טת נהג האוטובןס במחדל של האמא ששןכחת תינוק ומנסה להפיל את ההזנחה הפושעת יש להעמידה לדין.ולא לותר על מיקרה זה.

  5. עקיבא

    לא מתפקידו של נהג לפרסם בפייסבוק וכד'. היה עליו ליצור קשר עם התחנה, ועם המשטרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר