אייל גולן, בני פרץ, אבי אלקיים (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)
אייל גולן, בני פרץ, אבי אלקיים (צילום: רון ירקוני יחסי ציבור)

עסקת הענק של אייל גולן – השותף הירושלמי ל"כל העיר": "החיבור בינינו מצוין"

הזמר אייל גולן נכנס לתחום נוסף - האנרגיה הסולארית יחד עם מנהלו בני פרץ ואיש העסקים אבי אלקיים - השותפים העסקיים פועלים באזור עטרות ומישור אדומים. אלקיים ל"כל העיר": "אייל גולן ובני פרץ רואים בתחום פוטנציאל והשילוב בינינו טוב"

פורסם בתאריך: 25.9.19 15:50

הזמר אייל גולן נכנס לעסקי היזמות בתחום האנרגיה הסולארית – יחד איתו מנהלו בני פרץ והשותף הירושלמי – אבי אלקיים, איש עסקים, שמתעסק בתחום הנדל"ן.

גולן, פרץ ואלקיים השקיעו שישה מיליון שקלים במיזם בתחום האנרגיה הסולארית בעטרות ובמישור אדומים. את המהלך הוא ביצע באמצעות חברה חדשה שפתח גולן – "אלין סולאר", על שמה של בתו. ענף האנרגיה הסולארית מושך אליו בשנים האחרונות משקיעים רבים – מדובר באנרגיה ירוקה שעתידה להחליף את האנרגיה המזהמת שכוללת שריפת דלקים.

בשיחה עם "כל העיר" מסביר איש העסקים אבי אלקיים, השותף הירושלמי של גולן ושל פרץ, כי מדובר במיזם של התקנת פאנלים סולארים על גגות של בתי עסק. "הקונספט הוא שכירת גגות של בתי עסקים הממוקמים באזורי התעשייה מישור אדומים ועטרות", מספר אלקיים, "שעליהם אנחנו מקימים פאנלים סולאריים המייצרים חשמל באמצעות השמש. מדובר במקומות ששם קרינת השמש היא חזקה ומתאימה לפרויקט. בשלושה החודשים האחרונים סגרנו עסקאות עם בעלי עסקים באזורי התעשייה בהתאם לאישורים הנדרשים של חברת החשמל, כאשר החשמל הסולארי נמכר לחברת החשמל עצמה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אייל גולן (צילום: אלוני מור)

אייל גולן (צילום: אלוני מור)


"מדובר במהלך עסקי ואקולוגי המועיל לסביבה ירוקה ומוכר ברחבי העולם", מדגיש אלקיים. "עלות ההשקעה והיקף העסקאות בשלב זה בשווי שישה מיליון שקלים"", מציין אלקיים, "עלויות של מערכות סולאריות עולות בסביבות 800 אלף שקלים, כעת יש לנו תשעה חוזים סגורים, שסגרנו עם בעלי עסקים ומפעלים באזורי התעשייה, ואנחנו בימים אלה במשא ומתן עם עוד שבעה בתי עסק".

לדברי אלקיים, הוא חקר את נושא אנרגיה הסולארית במשך זמן רב ובנה תוכנית אסטרטגית בהתאם. בנוסף, אלקיים מספר כי הוא קיבל פניות בעבר ממגוון אנשי עסקים, אך בחר בסופו של דבר להיכנס לשותפות עם הזמר אייל גולן ומנהלו האישי בני פרץ, לאחר שהאחרון פנה אליו.

"אני חקרתי את הנושא הזה והרווחיות שלו במשך שנה וחצי, ואני בניתי תוכנית מתאימה. קיבלתי בעבר פניות רבות מאנשי עסקים שרצו להצטרף אלי לפרויקט, ורצו להשתלב איתי בשל ההכרות שלי באזור ובשל הסיבה שצברתי די הרבה מבנים עם המערכות, אך העדפה האישית שלי היתה להיכנס לשותפות בני פרץ ואייל גולן. בני התחיל להתעסק בתחום הזה, ופנה אלי אישית, נפגשנו מספר פעמים החיבור בינינו מצוין איתם וככה התחברנו ונכנסנו לשותפות".



בנוגע לגולן, מוסיף ומספר אלקיים כי "אייל גולן הביע התעניינות רבה בנושא, והיה מעורב בכל הפרטים ובמיוחד בעסק הזה, אייל גולן ובני פרץ רואים בתחום פוטנציאל והשילוב בינינו טוב. יש פה תרומה לעסקים, העסקים מאוד מרוצים שהם מקבלים דמי שכירות על הגג, ולסביבה ירוקה".

"בהמשך, העסקה בינינו נחתמה קראנו לחברה בשם 'אלין סולאר' על שם בתו של אייל גולן", מדגיש אלקיים. "שלושתינו מקדמים פגישות ועסקאות פיתוח. זה הולך לכיוון טוב וכמו שאני רוצה את זה עכשיו זה הולך להתפשט – מדובר בפוטנציאל אדיר והעסקאות מרשימות ורחבות היקף".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר