שוקי ז"ל וענת כהן, זירת התאונה בגילה (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)
שוקי ז"ל וענת כהן, זירת התאונה בגילה (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)

התאונה הקטלנית בראש השנה – שיפור קל במצבה של ענת כהן; מעצר החשודים הוארך

ענת כהן, רעייתו של שוקי כהן ז"ל שנהרג בתאונה, עדיין מאושפזת בשערי צדק אך מצבה יציב; מעצרם של שני החשודים בגרימת התאונה בשל משחקי כביש מסוכנים הוארך עד ליום חמישי, 17.10

פורסם בתאריך: 12.10.19 19:11

ענת כהן, תושבת גילה שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית במחלף הרוזמרין בראש השנה, עדיין מאושפזת בבית החולים שערי צדק אך במצבה נרשם שיפור קל ומצבה יציב. בני משפחתה מבקשים "להתפלל לשלומה של אמא".

כזכור, ביום שלישי בראש השנה (2.10), אירעה במחלף הרוזמרין שבסמוך לשכונת גילה תאונה קטלנית שבה נהרג יהושע שוקי כהן ז"ל (בן 58). אשתו, ענת כהן, ששהתה עימו ברכב, אושפזה במצב קשה ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בינתיים, חקירת המשטרה בנוגע לתאונה נמצאת ביישורת האחרונה שלה, כך נודע ל"כל העיר". על פי חשד המשטרה, 2 נהגים אשר היו מעורבים במשחקי כביש מסוכנים אחראים לגרימת התאונה. מעצרם של שני החשודים כבר הוארך פעמיים, הפעם האחרונה ביום חמישי האחרון ועד ליום חמישי הקרוב, 17.10.19.

ממצאי החקירה הראשוניים של המשטרה מעלים חשד כי שני הנהגים, שנסעו עם רכביהם בכביש בגין והיו מעורבים, כך על פי החשד, 'במשחקים אסורים בצורה המסכנת את משתמשי הדרך'. בצומת בגין-רוזמרין, איבד ככל הנראה אחד הנהגים את השליטה ברכבו והתנגש בעוצמה ברכבו של שוקי כהן ז"ל ורעייתו ענת.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", על רקע התאונה הקשה ולאור החשד של המשטרה כי הנהג הפוגע היה מעורב במשחקי כביש מסוכנים, תושבי שכונת גילה מתלוננים על קיומם של מרוצי מכוניות שנערכים בכבישים הראשיים הסמוכים לשכונה ומסכנים את חייהם של משתמשי הדרך. לטענת התושבים, על אף תלונות חוזרות ונשנות שלהם למשטרה, התופעה של מרוצי הכביש אינה מטופלת על ידי משטרת ירושלים.


זירת התאונה הקטלנית בכביש בגין (צילום: פרטי)

זירת התאונה הקטלנית (צילום: פרטי)



אחת מהתושבות סיפרה בשיחה עם "כל העיר" כי "מדי יום חמישי בסמוך לשעה 23:30, במשך שעה אני שומעת מכוניות שנוסעות בספרינט מעלינו, וזה רעש של כמו מגרש מכוניות מרוץ. אם חס וחלילה מישהו יעבור שם, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה לו".

"מרוצי המכוניות בגילה מתקיימים בערבי חג ובימי שישי בערב, כשהנהגים מנצלים את היעדר האכיפה המשטרתית, ואין להם לא דין ולא דיין", הוסיף תושב אחר. "המרוצים נערכים ברחוב דב יוסף בעליות של גילה ועכשיו גם בבגין. התופעה הזו קיימת שנים, המשטרה מודעת לכל הנושא, וכשהתושבים מתקשרים להתלונן הם אומרים שזה בטיפול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מה שנכון נכון התופעה קיימת זמן רב והמשטרה השאננה לא עושה דבר

    מה שנכון נכון התופעה קיימת זמן רב והמשטרה השאננה לא עושה דבר וזו התוצאה!!! בושה וחרפה!!!!! מדינה אטומה!!!!!!!! אני גרה בגילה זמן רב ולא משנה כמה מתלוננים למשטרה או גופים אחרים הם לא עושים דבר!!!! ככה זה עובד במדינה שלנו מנפנפים אותך בלי סוף!!!!!! באשר לענת המסכנה רק בריאות אמן אמן אמן

  2. ירושלמי

    אכיפה ועונש כבד אולי ירתיע עברייני תנועה
    תלוי מה יקבלו שני העבריינים האלה , חייבים להרשיע אותם בהריגה אם לא רצח , דם אזרחים תמימים לא הפקר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי צריך חוק ללא אכיפה? זאת בדיחה שיש בכאילו הגבלת מהירות – כולם שמו על זה ונוסעים איך שבא להם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר