דרך חברון (צילום אורן בן חקון)
דרך חברון (צילום אורן בן חקון)

דרך חברון: הרמזורים בצמתים ינובסקי-יהודה ואסתר המלכה יושבתו השבוע

החל ממחר ב-20:00 יתבצעו בשני הצמתים עבודות לשיפור הזרמת התנועה במסגרתם יורחבו נתיבים ויוצבו רמזורים חדשים. פקחים ושוטרים יכווינו את התנועה. במשטרה מזהירים מעומסים

פורסם בתאריך: 2.11.19 18:46

נהגים שימו לב: החל ממחר, ראשון, 3.11, בשעה 20:00 יושבתו הרמזורים בשני צמתים עוקבים ברחוב דרך חברון – צומת דניאל יובסקי-יהודה וצומת אסתר המלכה-דרך חברון. פקחים ושוטרי תנועה יכווינו את התנועה במהלך כל היום. במשטרה צופים כי בציר דרך חברון יווצרו עומסי תנועה כבדים.

העבודות מתבצעות במסגרת עבודות התשתית להכנת רחוב דרך חברון למעבר קו הרכבת הקלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרת ירושלים מציינים כי "מדובר על עבודות לשיפור הזרמת התנועה והרחבת הפניות בצמתים דניאל ינובסקי-יהודה ואסתר המלכה. במסגרת העבודות יבוצעו בשני הצמתים שינויים גיאומטריים שיכללו הצבת רמזורים חדשים ושינוי כיוון התנועה ברחובות יהודה ואסתר המלכה".

יצוין כי העבודות ימשכו עד ליום חמישי הקרוב, 7.11, בשעות הבוקר.



במשטרת ירושלים מדגישים כי "בציר דרך חברון יוצבו פקחים לאורך כל שעות היממה, שיכווינו את התנועה ויאפשרו את הזרמתה לכל הכיוונים. בשל העומסים הצפויים במקום, אנו קוראים ומבקשים מציבור הנהגים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים והפקחים".



יצוין כי ציר דרך חברון הוא אחד העמוסים בעיר, בעיקר בשעות הבוקר והערב, וכבר כעת נרשמים בו לא אחת עומסי תנועה כבדים. העבודות שיתקיימו במהלך השבוע צפויות להחמיר את העומסים ועל כן רצוי להימנע מהגעה לציר אם הדבר אפשרי.

כזכור, בחודש יוני האחרון בוצעו עבודות תשתית במסגרת פרויקט הרכבת הקלה בצומת דרך ברעם-דרך בית לחם וזאת לטובת כריית מנהרה מתחת לדרך חברון, שתחבר את דרך ברעם לרחוב אשר וינר. העבודות אז הובילו לכאוס גדול ולעומסי תנועה כבדים בכל הצירים אשר מובילים לתלפיות. במשטרת ירושלים ובעירייה חוששים מתסריט דומה ונערכים ככל האפשר על מנת לאפשר את הזרמת התנועה בצורה תתקינה ככל האפשר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר