הבר פיקולינו סגור (צילום: פרטי)
הבר פיקולינו סגור (צילום: פרטי)

בעקבות קטטה: צו סגירה ל-10 ימים לבר פיקולינו בשוק

המשטרה הוציאה את הצו לאחר קטטה שפרצה לפני שבועיים בסמוך לבר, שבה היה מעורב גם אחד ממנהלי המקום. בית משפט לעניינים מקומיים דחה את ערעור בעלי פיקולינו והותיר את צו הסגירה על כנו. עורך הדין של בעלי הבר: "הוגש ערר למחוזי; מוטב שהמשטרה תעסוק בתפקידה, במקום ביח"צנות לעצמה"

פורסם בתאריך: 21.11.19 10:47

צו סגירה ל-10 ימים הוצא לבר פיקולינו בשוק מחנה יהודה. את צו הסגירה הוציאה משטרת ירושלים, זאת לאחר קטטה שפרצה באזור הבר, שבה היה מעורב גם אחד ממנהלי הבר. בנוסף, לטענת המשטרה, המנהל לא דיווח כנדרש על הקטטה.

בעלי בר הפיקולינו, אבידן סלע והמנהל נח נח, עתרו כנגד צו הסגירה שניתן לעסק, אך בית המשפט לעניינים מקומיים דחה את עתירתם והותיר את הצו על כנו.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הקטטה שבגינה הוצא צו הסגירה לבר פרצה לפני שבועיים, ב-7.11. לטענת המשטרה, כפי שהיא עולה מפרוטוקול הדיון בבית המשפט לעניינים מקומיים, במהלך הקטטה נפגעה עוברת אורח, שניסתה לברוח מהאזור. עוד נטען כי הקטטה פרצה על רקע סכסוך עם עסק סמוך והשתתפו בה מנהל הבר נח נח.

בהחלטת השופט אליעד וינשל הוא מתייחס למעורבת מנהל הבר בקטטה: "יש תמיכה בחשש להישנות אירוע אלימות. מנהל העסק בפועל הוא שצריך לפעול ככל יכולות למנוע קטטות בסביבה רגישה מעין זו והוא גם האחראי לדיווח עליהם. מצב בו מנהל העסק מעורב בעצמו בקטטה המתפתחת בפאב מעורר חשש סביר מפני אירועים אלימים במקום".



כאמור, השופט וינשל השאיר את צו הסגירה ל-10 ימים על כנו, אך נראה כי אין זו המילה האחרונה. בעלי הבר פיקולינו ערערו לבית המשפט המחוזי.

בשיחה עם "כל העיר" מציין עו"ד ארז בר צבי, שמייצג את בעלי הבר, ביניהם גם נח נח, כי "על החלטת בית משפט לעניינים מקומיים, שלטעמנו שגויה, הוגש ערר לבית משפט המחוזי ואנו סמוכים ובטוחים שלאחר הערר יעשה צדק והעסק יפתח".

עוד מוסיף עו"ד בר צבי: "מוטב שמשטרת ישראל תעסוק בשלום הציבור ובתפקידה, במקום ביח"צנות מיותרת לעצמה. זה מוזר בעיני שהמשטרה מוציאה הודעה לעיתונות ולא חושפת את חומר החקירה. בטוח שלא מדובר בקטטה, ולא מדובר בקטטה שהוגשה כנגדה תלונה, ולא בטוח שעוברת אורח נפצעה במקום".



טלי פרידמן, מרכזת ועד סוחרי השוק, מוסרת: "בשוק מחנה יהודה פועלים כ-500 עסקים, עסקי השוק המסורתי ולצדם עסקי לילה שהתפתחו בשנים האחרונות ומוסיפים ממד חשוב לשוק מחנה יהודה. אנו בוועד הפעולה עושים מאמץ רב בתחום הסברתי וחינוכי על מנת לאפשר חווית קניה מרגשת ובטוחה. יש חשיבות רבה לערנות המשטרה למתרחש בשוק ובלי ספק פעילותם לצד גורמי אכיפה הנוספים מהווים תרומה חשובה להתנהלות מסודרת של השוק. חשוב להדגיש שמרבית הסוחרים בשוק הינם אנשים חמים הדוחים כל מעשה אלימות, ואף מסייעים בכל דרך למי שנפגע. ציבור הקונים והמבקרים בשוק הם לנגד עינינו ותמיד נדאג להבטיח את שלומם וביטחונם. אנו דוחים כל מעשה אלימות בשוק מחנה יהודה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דודו

    זה בר שכל יום כמעט יש בן קטטה מעולה שסגרו אותו הורס את השוק אגב זה פעם שניה שכבר נסגר

  2. חנה גידו

    דודו היקר
    יש לך בר בשוק? כואב לך שזה בר שעובד ומצליח?
    אז אם לדייק…הקטטה היתה בבר סמוך ואלמלא צרות עין של שכן ממורמר שמפעיל קשרים…לא היתה נפתחת אפילו חקירה! והסגירה הקודמת היתה על השמעת מוזיקה …והמקום נפתח !
    דוגו…אתה איש קנאי ורשע

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בר מעולה, חבל שנסגר
    הקטטה בכלל לא הייתה באיזור, אנשים רעים וקנאים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר