דוכן פעילות של סח"י במרכז העיר, ליאור אלגרבלי (צילומים: פרטי)
דוכן פעילות של סח"י במרכז העיר, ליאור אלגרבלי (צילומים: פרטי)

מחמם את הלב: קמפיין גיוס המונים למען דרי הרחוב בירושלים

ליאור אלגרבלי, נער בן 17 מהר חומה, יזם פרויקט מיוחד שמטרתו חלוקת ערכות חורף מחממות לדרי הרחוב בעיר. לטובת הפרויקט נפתח קמפיין גיוס המונים. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 25.11.19 15:52

נרתמים למען דרי הרחוב בירושלים: פרויקט מחמם את הלב, תרתי משמע, יוצא לדרך ביוזמת קבוצת בני נוער ירושלמים – חלוקת ערכות חורף לדרי הרחוב בעיר.

מדובר על פרויקט מיוחד של עמותת סח"י (סיירת חסד ייחודית), אותה יזם ליאור אלגרבלי, נער בן 17 מהר חומה, אשר חבר בסח"י. לטובת הפרויקט המיוחד פתחו אלגרבלי וחבריו קמפיין גיוס המונים, כשהמטרה היא חלקות כ-100 ערכות חורף לדרי הרחוב, על מנת שיעברו את החורף בצורה קצת יותר נעימה וחמה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מספר אלגרבלי על הפרויקט המיוחד: "בימים אלו אנו מבצעים קמפיין מימון המונים, על מנת שנוכל לרכוש את ערכות החורף. השאיפה היא לגייס 14,000 שקלים על מנת לרכוש ולחלך כ-100 ערכות לדרי הרחוב בירושלים. הערכות כוללות כפפות, צעיפים, תיקים, חם צוואר, שמיכות ועוד. המטרה היא שיהיה לדרי הרחוב חם עד כמה שאפשר".



סיירות החסד של העמותה מורכבות מנערים ונערות בגילאי 18-13. חברי וחברות הסיירת מתכנסים מדי שבוע ליום איסוף מזון וליום חלוקה. ומקדישים מזמנם כיומיים בשבוע לנתינה לאחר.

"את הפרויקט", כך ממשיך ומספר אלגרבלי, "יזמתי עוד שני חברים הפעילים בעמותת סח"י לעילוי נשמת אבי שנפטר לפני כשנתיים. אני מקווה שנעמוד ביעד הגיוס ושנוכל לסייע עד כמה שניתן לדרי הרחוב. אפשר לתרום דרך כרטיס אשראי באמצעות קישור באתר סח"י, וישנה אפשרות לתרום מוצרים שחשוב שיהיו חדשים ובאיכות טובה, דרך נקודות איסוף מוגדרות, אפשר למצוא את כל הפרטים בפייסבוק ובאתר של עמותת סח"י".

לעמוד הפייסבוק של עמותת סח"י לחצו כאן

לתרומות לקמפיין גיוס ההמונים לחצו כאן



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר