אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")
אלי אריש (צילום: מתוך הטוויטר של "חדשות כאן")

העבריין אלי אריש מתייחס למעצרו בפרשת רצח כדורי ז"ל: "מתנכלים לי באופן שיטתי"

אלי אריש, העבריין הירושלמי, שנעצר ושוחרר במסגרת חקירת רצח בני הזוג כדורי, דיבר עם כלי התקשורת ביציאתו מבית משפט השלום בעיר: "השופט שמע את ההקלטות, הבין שאין קשר לשום דבר, ושחרר אותי; לא שוכחים לי שהייתי עבריין בעבר"

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:36

פחות מ-24 שעות לאחר שנעצר במסגרת חקירת רצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל בארמון הנציב, העבריין הירושלמי הבכיר אלי אריש שוחרר על ידי בית משפט השלום.

עם צאתו מבית המשפט, שוחח אריש עם כלי התקשורת שנכחו במקום – בהם גם "חדשות כאן". בסרטון שפורסם בטוויטר של "חדשות כאן" התייחס אריש למעצרו והעלה את הטענה כי "מתנכלים לי באופן שיטתי".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אריש עמד בפני המצלמות וטען: "לא הכרתי את משפחת כדורי. מדובר בכלום. הכל שטויות והבלים. עושים לי האזנות, ועוצרים אותי בגלל השיחות על שטויות – ולא בפעם הראשונה".

אריש הוסיף והתייחס לדיון בבית המשפט. לדבריו, "השופט שמע את ההקלטות, הבין שאין קשר לשום דבר, ושחרר אותי. המשטרה מקליטה את השיחות, עוצרת על סתם שטויות. מתנכלים לי באופן שיטתי. לא נותנים למשפחה שלי לנשום. לא שוכחים לי שהייתי עבריין בעבר ושהיו לי מאסרים. היום אני תלמיד ישיבה, ועדיין לא שוכחים. רק החודש עצרו אותי 3 פעמים בלי סיבה, על שטויות".



כזכור, כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר", בית משפט השלום בירושלים החליט לשחרר את 3 העצורים החדשים שנעצרו אתמול, שלישי, בחשד למעורבות ברצח בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל. בית המשפט קבע כי החשד הסביר שעלה אתמול והוביל למעצרם – לא קיים עוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים, אולם כל החשודים שוחררו על ידי בית המשפט ללא תנאים.

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

יש לציין כי על פרטי חקירת הרצח במשטרת ירושלים הוטל צו איסור פרסום עד ל-4.2.20.

כזכור, בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים בביתם שברחוב מרדכי אלקחי בארמון הנציב ב-13.1.19, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים.



כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחררו. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי. בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחילת חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה שבועיים קודם. עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, שייצגו את קרוב המשפחה שנעצר, טענו כי "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר