ישראל מכלוף ואיה אפשטיין (צילום: פרטי)
ישראל מכלוף ואיה אפשטיין (צילום: פרטי)

לאחר שנה וחצי – זעקת אשת נהג המונית הנעדר מאזור ירושלים

נהג המונית ישראל מכלוף יצא מביתו שבבית נקופה לפני למעלה משנה וחצי, ומאז נעלמו עקבותיו. אשתו, איה אפשטיין, שנחקרה בחשד שנפגשה עם בעלה לאחר שנעלם, אומרת ל"כל העיר" כי "נגרם לי ולילדיי נזק נפשי חמור מכך". סנגורה עו"ד קובי קמר דורש מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על סגירה מיידית של התיק, אחרת תוגש עתירה

פורסם בתאריך: 13.12.19 08:19

ההיעלמות המסתורית של ישראל מכלוף, תושב בית נקופה, בתחילת חודש מרץ 2018, ממשיכה לרחף מעל לראשיהם של בני משפחתו, בעיקר של רעייתו איה אפשטיין, שמתגוררת עד היום בביתם המשותף בבית נקופה עם שלושת ילדיהם.

כשנה לאחר ההיעלמות של מכלוף, נהג מונית במקצועו, החליטו החוקרים לעצור ולחקור את הרעייה אפשטיין, עובדת ותיקה, בכירה ומוערכת במס הכנסה. לאחר שנעצרה בשדה התעופה אל מול עיני ילדיה, הטיחו בה חוקרי המשטרה שהיא חשודה בכך ש"נפגשה עם בעלה" לאחר שדיווחה על היעלמותו ומכאן שמסרה הודעה כוזבת.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בראיון מיוחד ל"כל העיר" מדברת השבוע איה אפשטיין על הקשיים שאליהם נקלעה בעקבות החקירה נגדה. אפשטיין דורשת כעת מהמשטרה, מהפרקליטות ומהיועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק שנפתח כנגדה בפרשה, אחרת תוגש עתירה לבג"ץ.

"ההיתלשות של ישראל מעולמנו קשה וגרועה אפילו מהבשורה המרה מכל", אומרת אפשטיין ומדגישה כי "נגרם לי ולילדיי נזק נפשי חמור מכך שלפתע אבי המשפחה נעלם מחיינו, ומעבר לנזק הנפשי, אני נאלצת להתמודד גם עם כותרת מביכה ומשפילה, שנקשרה לראשי, כמו גם עם פגיעה כלכלית קשה במקום עבודתי משום אותה הגדרה. בנוסף, אני נדרשת להתמודד גם עם עול הפרנסה שכל כולו מוטל על כתפי".

"ההתמודדות מול נעלם קשה מאוד, אפילו יותר מהתמודדות מול המציאות הכי כואבת", מוסיפה אפשטיין. כשמדובר בילדים קטנים הדבר קשה מנשוא. לכן, שמתי מול עיני את הקושי של הילדים ואני עושה כל שצריך כדי לצמצם את סבלם וכאבם. אני עושה מאמצים עילאיים להחזיק אותם בשגרת יום, משתדלת להרעיף עליהם את כל מה שהורגלו, גם כשהדבר דורש ממני אמצעים שאין לי. אחרי שהושפלתי במעצר מיותר בפהרסיה, ובמיוחד לעיני ילדיי, אני מנסה לאסוף את השברים, אך האדישות של הפרקליטות מקוממת ומהווה תוספת אכזרית לסבל שאני וילדיי עוברים".

מהן בעצם הטענות של המשטרה כנגדך?
"הטענה, מה הזויה היא, שכביכול נפגשתי עם ישראל לאחר שהוא נעלם. המעצר שלי על ידי המשטרה היה מעשה משפיל מעבר לכך שהוא היה מיותר ומופרך. העובדה שהדבר נעשה לעיני כל, בעיקר מול ילדיי, הכאיבה לי. במעשה הזה הוכיחה המשטרה גסות לב ואכזריות. מעולם לא אסלח על הפגיעה שפגעה בילדיי ובי. אני בכלל לא מבינה – למה שאדווח על היעלמותו של בעלי ואחר כך אפגש איתו? העובדה שלא הוגש נגדי כתב אישום מדברת בעד עצמה".

ומהן הטענות שלך כלפי הפרקליטות?
"בראש בראשונה, אלחם בכל כוחי למחות את החרפה שקשרו לראשי. לא אנוח ולא אשקוט עד אשר תיק זה ייסגר – ומחוסר אשמה. בוודאי שלא אסכים להמשיך ולהיפגע כלכלית בדרך שמונעת ממני לספק לילדיי את כל הנדרש להם. אם יש להם ראיות נגדי – שיגישו נגדי כתב אישום. אם לא, שיסגרו מיד את התיק ורצוי שגם יתנצלו".



עו"ד קובי קמר, שמייצג את איה אפשטיין ומתעתד להגיש לבג"ץ עתירה לסגירת התיק, מוסיף: "מלכתחילה לא היה מקום אפילו לחקור את איה באזהרה, בטח לא לעצור אותה. הטענה שכביכול נפגשה עם בעלה לאחר היעלמו, מגיעה כדי גיחוך. ה"ראיות" לכך גם בלתי קבילות וגם בגדר הזויות. העובדה שלא הגישו כתב אישום נגד איה, מוכיחה את טענותיי. 'שיקולי החקירה' – ביטוי מטעה מאין כמותו – האמתיים הם רצונה של המשטרה להמשיך ולהחזיק את איה כבת ערובה ולטשטש את חדלונה בפתרון פשר היעלמות בעלה. מצער מאוד שפרקליט המחוז הלך שבי אחר גחמות אלה של המשטרה. אני משוכנע שבג"ץ יעשה צדק עם איה".



ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירת נעדר שעודנה מתנהלת, ומטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות".

מפרקליטות מחוז ירושלים נמסר בתגובה: "הפניה התקבלה והיא תיענה כמקובל. נבהיר כי התיק מצוי בחקירה והוא טרם הועבר לבחינת הפרקליטות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שי

    עדיף שתשתקי. שמעתי מאנשים סיפורים כמה רבת עם בעלך וכמה אבא שלך שגר בבית נקופה אדם אלים ומסוכן. הלוואי ויגלו לאן העלמתם אותו

  2. אתי

    חובה על המדינה להשקיע את כל האמצעים למצוא את נהג המונית אבא לילדים ובן להורים דואגים שנעלם. גיסו את כל האמצעים אנשי מקצוע, כלבים, מידע.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הסיפור עם האבא שלה? שמעתי שצלצלה אליו באחת בלילה, באותו הלילה שישראל נעלם לפי חקירת המשטרה… נראה שהוא עזר לה לכסת"ח משהו

  4. ירושלמי

    מוזר מאןד..היכן האמצעים לגילוי אדם שנעלם…היכן בני משפחתו לא יתכן סיצואציה כזו יש להפוך את העולם ואפילו להיסתייע בחוקרים מיומנים ןעוד..שניתבשר בשורות טובות בעיקר למען הילדים

  5. YURI

    נהרסו לך החיים? את בעצמך הרסת אותם ואת גם היום יכולה לתקן ברגע. תעשי בידקת פוליגרפ ותוציאי את האמת לאור אם היא אמת כמובן. אבל את לא רוצה אז זה אומר שאת מוכנה לשלם מחיר מאוד כבד ורק לא לעשות פוליגרף כי כנראה המשבר של הפרנסה וכו קטן ליד המשבר שיבוא אם יגלו שאת יודעת משהו

  6. שירן

    מדוע היא ביקשה להפסיק את החיפושים לדעתי יש בה משהו והיא מסתירה גם אם היה צריך לשבור את הבית . קחו כלב בלגי לחיפושים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר