השטח המיועד לשגרירות ארצות הברית בירושלים (צילום: עיריית ירושלים)
השטח המיועד לשגרירות ארצות הברית בירושלים (צילום: עיריית ירושלים)

שגרירות ארה"ב בירושלים קיבלה אור ירוק לתכנון מבנה קבע בארנונה

בפגישה שהתקיימה אתמול, שני, בין ראש העיר משה ליאון לנציגי מחלקת המדינה האמריקאית הוחלט על מתן מסלול ירוק פנים עירוני לתכנון מבנה הקבע של השגרירות. עוד הוסכם כי תחנת הרכבת הקלה בדרך חברון שהיתה במחלוקת תזוז 4 מטרים

פורסם בתאריך: 10.12.19 07:52

תכנון מבנה הקבע של שגרירות ארצות הברית בירושלים קיבל אור ירוק. המשמעות – עיריית ירושלים תזרז את האישורים הנדרשים לצורך תכנון ורישוי מבנה השגרירות. כך הוחלט בפגישה שהתקיימה אתמול, שני, בלשכת ראש העיר משה ליאון בהשתתפות נציגי מחלקת המדינה האמריקאית.

בפגישה עלו הסוגיות המקצועיות השונות הנוגעות למשכן הקבע של שגרירות ארצות הברית בירושלים, ביניהן הזזת תחנת הרכבת הקלה המיועדת בדרך חברון, בסמוך לשטח השגרירות, כפי שדרש השירות החשאי האמריקאי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מספרים כי "בפגישה שהתקיימה נכחו ראש העיר משה ליאון, המשנה לראש העיר פלר חסן נחום, נציגי מחלקת המדינה האמריקאית אדיסון טד דיוויס וטומס ג' קוונזו, וצוות השגרירות המקומי המלווה את הליך הקמת השגרירות בירושלים. הצדדים דנו במספר סוגיות מקצועיות הנוגעות למשכן הקבע של השגרירות האמריקאית. ראש העיר משה ליאון נתן גיבוי מלא ואישר את קיומו של 'מסלול ירוק' פנים עירוני לצורך תכנון ורישוי מבנה השגרירות".

ראש העיר ליאון מציין כי "השגרירות האמריקאית קיבלה אור ירוק מעיריית ירושלים. תוך חצי שנה כבר נגיע לשלבים מתקדמים, ובעזרת השם תוך כמה שנים בודדות נזכה לחנוך את מתחם הקבע של השגרירות האמריקאית בבירה".

כאמור, במפגש עלו סוגיות מקצועיות ובקשות שונות של האמריקאים בנוגע למבנה הקבע ולמיקומו. בין השאר עלתה סוגיית תחנת הרכבת הקלה המיועדת בסמוך לשטח השגרירות. ראש העיר ליאון נתן בפגישה את אישורו להזזת התחנה בארבעה מטרים, כפי שביקש השירות החשאי האמריקאי.



"נכון לנקודת זמן זו ישנם שני אתרים המיועדים לשגרירות", מציינים בעיריית ירושלים, "בחודשים הקרובים תתקבל ההחלטה הסופית בנוגע למיקומה הסופי של השגרירות האמריקאית. כידוע, בכל ערי העולם בהן ממוקמות השגרירויות האמריקאיות נרשמה צמיחה בכל ההיבטים וכך צפוי גם בירושלים. בנוסף, מתחמי השגרירויות בכל העולם מותאמים עיצובית לסביבה המקומית וכך יהיה גם כאן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר