נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)
נתנאל סנדרוסי בבית המשפט (צילום: שלומי הלר)

תאונת הפגע וברח ברמות בחול המועד פסח: הסדר טיעון מקל לשני הנאשמים

מאיר גמליאל ונתנאל סנדרוסי, שהואשמו כי דרסו והפקירו את הילד בנימין חיים ביגלאייזן ז"ל בן ה-11, בתאונת הפגע וברח ברמות ירצו 15 ו-7 חודשי מאסר בהתאמה. האבסורד: עד לדיון היום בבית המשפט רשיונם של השניים לא נפסל

פורסם בתאריך: 10.12.19 10:50

פרקליטות מחוז ירושלים הגיעה להסדרי טיעון מקלים עם מאיר גמליאל ונתנאל סנדרוסי, שהואשמו כי דרסו והפקירו את הילד בנימין חיים ביגלאייזן ז"ל בן ה-11 בתאונת הפגע וברח ברמות בחול המועד פסח.

על פי הסדר הטיעון, על מאיר גמליאל, שהודה במסגרת הסדר הטיעון כי הוא זה שנהג ברכב בעת התאונה, יושת עונש של 15 חודשי מאסר בשל עבירת הפקרה. נתנאל סנדרוסי הורשע על שלא דיווח לכוחות ההצלה על התאונה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


עו"ד משה סוכמי, סנגורו של נתנאל סנדרוסי, אומר בשיחה עם "כל העיר": "טוב עשתה המדינה שקיבלה את טענתנו כי סנדרוסי לא נהג ברכב. ראוי שהאמת המשפטית תשקף את האמת העובדתית ואני חושב שאנחנו צריכים לשמוח שהפרקליטות נהגה כך".

גורם אחר הקשור לסנדרוסי מוסיף: "מי שנהג ברכב זה החבר ולא נתנאל. כתב האישום המתוקן הוגש הבוקר באופן שמציין שנתנאל לא נהג, בדיוק כפי שהוא טען לאורך כל הדרך".

עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים: "גזר הדין שניתן היום מהווה תמרור אזהרה לכל נהג ונוסע בכביש – שיידע כל מי שמעורב בתאונת דרכים שמוטלת עליו האחריות לעצור ולהזעיק עזרה, ואם לא יעשה כן, הוא יישא בעונשי מאסר בפועל וזאת גם אם לא נמצא אחראי לתאונה ולתוצאותיה, כפי שקרה במקרה זה".

לקראת סוף הדיון בהסדר הטיעון של סנדרוסי וגמליאל, קטעה השופטת בר אשר את הדיון ותהתה: פסילת רישיונות הנהיגה של השניים אינה חלק מהסדר הטיעון? במסגרת החקירה המשטרתית לא לקחו מהם את רישיון הנהיגה? התשובה המדהימה שקיבלה השופטת היא – לא, והתשובה הנוספת היא שהשניים נוהגים כיום ונהגו לדיון הנוכחי. לפיכך, במסגרת החלטתה הוסיפה השופטות בר אשר גם פסילת רישיון לשניים, למרות שלא היתה חלק מהסדר הטיעון.



כפי שפורסם ב"כל העיר", בנימין חיים ביגלאייזן, בן ה-11 נפגע ביום הראשון של חופשת חול המועד הפסח, 21.4, בתאונת פגע וברח בכביש גולדה מאיר. הוא הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק, שם הוא שהה עד לפטירתו בתחילת חודש יולי (7.7.19). הרכב הפוגע אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטי אחד החשודים ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחרי נתנאל סנדרוסי. רק לאחר כשבוע סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה, סנגורו טען בשמו כי הוא חף מפשע.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-3.6 הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי ונגד מאיר גמליאל בגין עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר