סניף הדואר בקרית מנחם (צילום: עמוס בן גרשום)
סניף הדואר בקרית מנחם (צילום: עמוס בן גרשום)

סניף הדואר היחיד בקרית מנחם צפוי להיסגר: התושבים יוצאים למאבק

"תהליך של התייעלות על חשבון התושבים": ל"כל העיר" נודע כי סניף הדואר בשכונה מתוכנן להיסגר; בדואר מוסרים ל"כל העיר": "בשלב זה אין כוונה לסגור את יחידת הדואר בשכונת קרית מנחם. במידה ויוחלטו על שינויים אנחנו נודיע מבעוד מועד"

פורסם בתאריך: 23.12.19 16:38

ל"כל העיר" נודע כי סניף הדואר היחיד בקרית מנחם צפוי להיסגר – ובשכונה זועמים. הסניף פועל ברחוב דהומיי 3 ומשרת את כל תושבי השכונה, ביניהם קשישים ועולים חדשים. "בלי שום התראה נודע בשבוע שעבר לתושבי קרית מנחם כי סניף הדואר ברחוב דהומיי 3, יפסיק לתת שירות לתושבי השכונה", מספר בשיחה עם "כל העיר" דוד לוי, מחזיק בתיק הרווחה במינהל הקהילתי. "בקרית מנחם מתגוררים המון קשישים ועולים חדשים – מבחינתם להגיע לדואר זה הכל. זה הבנק שלהם, שם הם משלמים חשבונות חשמל וגז, מקבלים קצבאות ומבצעים עוד שלל פעולות. לעבור לסניף הדואר בקרית היובל מייצר קושי מאוד גדול לפיסה רחבה מהאוכלוסייה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"מדובר בצעד שהוא לא לעניין", מוסיף ואומר לוי. "אני חושב שבשום מקום אחר לא היו מתנהגים בצורה הזו, התושבים ייאלצו להשתמש בסניף הדואר בקרית היובל, שמלבד הטרטורים בתחבורה הציבורית בעיקר לאוכלוסיית הקשישים – זמן ההמתנה יוכפל מכיוון שבקרית מנחם משתמשים הרבה מאוד אנשים בשירותי הדואר, שלא משתמשים באפליקציות טכנולוגיות ומבצעים פעולות דרכן".

לוי מספר כי הוא שיגר מכתב נגד ההחלטה לסגור את סניף יחד עם יו"ר המינהל נתנאל פישר למנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין. "בעיניי לא הסתכלו על הצד הסוציאלי. מדובר בתהליך של התייעלות על חשבון התושבים, אני ויו"ר המינהל שלחנו מכתב התנגדות לסגירת בסניף, ובנוסף אנשי השכונה הפיצו עצומה שמתנגדת למהלך".


סניף הדואר בקרית מנחם (צילום: עמוס בן גרשום)

סניף הדואר בקרית מנחם (צילום: עמוס בן גרשום)


ד"ר נתנאל פישר, יו"ר מינהל קהילתי גנים מוסיף כי "המינהל הקהילתי יעשה כל מאמץ על מנת למנוע את סגירת סניף הדואר השכונתי. לא יתכן שבזמן שהשכונה מתחדשת עם משפחות צעירות, האנשים המבוגרים שהקימו את השכונה ייפגעו. המבוגרים, העולים ושאר האוכלוסיות המוחלשות בשכונה חסרות נגישות תחבורתית לסניפים אחרים והם מתקשים לקבל את השירותים הדיגיטליים. לא סתם סניף הדואר השכונתי עמוס ומלא באנשים בכל שעות היום".

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "בשלב זה אין כוונה לסגור את יחידת הדואר בשכונת קרית מנחם. במידה ויוחלטו על שינויים אנחנו נודיע מבעוד מועד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסף בנימיני

    אני תושב שכונת קרית מנחם-ומסיבות לא ברורות סניף הדואר בשכונתנו פתוח בין השעות 8:00-10:00 בבוקר בלבד. מי החליט על מהלך כה דרקוני? מדוע שעות קבלת הקהל בסניף צומצמו באופן כל-כך דרסטי ובלתי מתחשב בתושבים?
    החלטה שרירותית זו מקשה על האנשים בשכונה מאוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר