נועה הורן (צילומים: הדס עזריאלי)
נועה הורן (צילומים: הדס עזריאלי)

לגזור ולתרום: המבצע השנתי לתרומות שיער בירושלים יוצא לדרך

ירושלים היא שיאנית תרומות השיער בארץ - השנה תעבור ניידת התרומות "צמה של עוצמה" בכיכר ספרא ובקניון רמות

פורסם בתאריך: 28.12.19 13:00

ירושלים הוכתרה השנה לשיאנית תרומות השיער בארץ עבור חולות סרטן. השנה נתרמו ברחבי ירושלים 2,124 צמות – בפער אדיר לפני המקום השני – תל אביב עם 1,153 צמות.

לא מפתיע שהשנה בחרו בזכרון מנחם לערוך שני אירועי התרמה גדולים בירושלים: בכיכר ספרא ובקניון רמות.

השנה, זו הפעם השביעית שבה יוצא לדרך קמפיין "צמה של עוצמה", לעידוד תרומות שיער של עמותת זכרון מנחם הירושלמית ומותג פנטן. השבוע תגיע ניידת 'צמה של עוצמה' -לערים ברחבי הארץ, וכאמור גם לירושלים. לכיכר ספרא תגיע הניידת ביום חמישי, 2.1.20, ולקניון רמות – 8.1.20.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

ניידת 'צמה של עוצמה' (צילום: זכרון מנחם)

ניידת 'צמה של עוצמה' (צילום: זכרון מנחם)


עמותת זכרון מנחם פועלת מדי שנה להעלאת חשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות, וקוראות לבנות ולבני ישראל, בני כל הגילאים, לתרום משיער ראשם למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: 1 מ-7 נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון. למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עוצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות ואובדן הנשיות.


נועה הורן (צילום: הדס עזריאלי)

נועה הורן (צילום: הדס עזריאלי)


"עם ישראל מוכיח עצמו שנה אחר שנה עם עליות מדהימות ומרגשות במספר תרומות השיער המגיעות אלינו עבור חולות סרטן", אומר חיים ארנטל, יו"ר העמותה וזוכה פרס ישראל. "השנה אני מגשים חלום רחוק ומשיק את ניידת העוצמה, שהיא למעשה מספרה ניידת, אשר תנדוד בישראל עם ספרים מקצועיים ותאפשר לכל אחד ואחת, שמעוניינים לתרום, לעשות זאת בנוחות וגם בסטייל".


נועה הורן (צילום: הדס עזריאלי)

נועה הורן (צילום: הדס עזריאלי)


במהלך ימי ההתרמה (8.1-1.1) תנדוד הניידת ברחבי הארץ ותקיים, בין השאר, שישה אירועי תרומה מרכזיים ברחבי הארץ: בכיכר ספרא בירושלים, בקניון רמות בירושלים, בטכניון בחיפה, ליד עץ האשוח המרכזי בנצרת, במרכז תל אביב, בבית החולים סורוקה, באוניברסיטת בר אילן וייתכנו מקומות נוספים. בכל אחד מהאירועים האלה תאפשר הניידת לכל תורם ותורמת להיכנס לסלון היופי הנייד ולהסתפר אצל ספרים מקצועיים אשר ידאגו להשאיר את התורמים עם חיוך על השפתיים. כל תורם ישאיר את פרטיו ויקבל מזכרון מנחם תעודת הוקרה רשמית.

בנוסף, במהלך ימי המבצע יעמדו לרשות התורמים והתורמות 465 מספרות ברחבי הארץ כולה הפועלים בשיתוף עם עמותת זכרון מנחם ויספרו בחינם. הפרטים על המספרות באתר זכרון מנחם.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר