צחי אידליץ ז"ל (צילום: מרון מייליך)
צחי אידליץ ז"ל (צילום: מרון מייליך)

"הייתי האחרון לעזוב את החדר כשצחי עצם את עיניו": פרידה עצובה מצחי אידליץ ז"ל ממבשרת

צחי אידליץ ז"ל ממבשרת, שרבים הכירו אותו ממחלקת הנוער בהפועל ירושלים, נפטר השבוע לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסרטן. בן 60 במותו. חברו הטוב מרון מייליך סופד לו: "הוא השאיר מורשת של נתינה וצניעות"

פורסם בתאריך: 2.1.20 08:58

מבשרת ציון מרכינה ראש: לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, ביום שני הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בראשון לציון צחי אידליץ, תושב מבשרת ציון, שנפטר לאחר התמודדות ארוכה עם מחלת הסרטן. בן 60 במותו. אידליץ ז"ל, הותיר אחריו רעיה, שתי בנות ובן. הוא היה עצמאי, בעלים מפעל תכשיטים בגבעת שאול, חובב טיס מושבע, אך רבים בעיר הכירו אותו כששימש בתפקיד בהתנדבות יו"ר מחלקת הנוער בהפועל ירושלים בכדורגל בין השנים 2014-2011.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"צחי היה חולה במשך שנתיים, אך הוא לא התנהג כחולה", מספר בשיחה עם "כל העיר" חברו הטוב מרון מייליך. "הוא ניהל ימים די מלאים ולא התרכז במחלה, והעיקר היה להמשיך את השגרה והחיים, הוא היה אופטימי עם הפנים קדימה, עם ראייה שהדברים יהיו בסדר. הוא נפטר ממחלת הסרטן, שהסתבכה עם דלקת ריאות, ואני הייתי האחרון לעזוב את החדר כשצחי עצם את עיניו".


מרון מייליך, צחי אידליץ ז"ל (צילום: באדיבות מרון מייליך)

מרון מייליך, צחי אידליץ ז"ל (צילום: באדיבות מרון מייליך)


מייליך הוא חברו של אידליץ מילדות. "אני מכיר אותו מכיתה א', ליוויתי אותו לאורך כל השנים והוא ליווה אותי", מציין מייליך. "הוא היה איש דוגמא ומופת, איש משפחה באופן מובהק, ובאופן כללי איש עם נתינה. הוא גידל ילדים לתפארת והקים משפחה למופת. ולצד זה היה לו תחביב טיסה. אנחנו חלקנו את זה ביחד במשך שנים. יש לנו חוויות משותפות עצומות מהטיס, וכלי טיס שונים ומגוונים. היו לו הרבה שעות טיסה. רק לפני שלושה שבועות טסנו ביחד".


צחי אידליץ ז"ל (צילום: מרון מייליך)

צחי אידליץ ז"ל במהלך טיסה (צילום: מרון מייליך)


"כשהוא התנדב בעבר במחלקת הנוער של הפועל ירושלים בכדורגל, זה רק מראה כמה הוא איש עבודה חרוץ עם אחריות בלתי רגילה", מתאר מייליך. "הוא היה בעל לב רחב ונתינה ויכולת להזדהות עם אנשים. כל מי שהכיר אותו ידע שמדובר באיש מיוחד במינו, שהשאיר מורשת של נתינה וצניעות. בהלוויה היה קהל רב ומגוון ומכבד ביותר – הרבה העריכו את תרומתו, והיה טקס מאוד מכבד, היו לנו אינספור רגעי אושר, אנחנו זכינו בו".

עמוס סאסי, חברו של אידליץ, מוסיף ומספר כי "צחי היה איש מיוחד במינו. משנת 2011 עד 2014 הוא היה יו"ר מחלקת הנוער בקבוצת הכדורגל הפועל ירושלים בהתנדבות מלאה, ועשה עבודה מופלאה. הוא היה כמו אח עבורי, היינו חברים 40 שנה, איש מקסים, אין הרבה אנשים שדומים לאיש הזה, בעל לב רחב ונתינה, כנראה אלוקים לוקח את הטובים".


צחי אידליץ ז"ל (צילום: מרון מייליך)

(צילום: מרון מייליך)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר