בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא, דבורה אבישר (צילומים: שלומי כהן, פוטו פריזמה)
בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא, דבורה אבישר (צילומים: שלומי כהן, פוטו פריזמה)

"הגיע הזמן למנהיגות נשית": תכירו – דבורה אבישר מתמודדת לראשות ועד העובדים בעיריית ירושלים

האם דבורה אבישר הולכת לשבור את ההגמוניה הגברית בוועד העובדים בעיריית ירושלים? אבישר, שעובדת בכיכר ספרא 26 שנה, הכריזה על מועמדותה: "אני רוצה לקדם נשים בעירייה ולחזק את הכוח הנשי בתפקידים הבכירים"

פורסם בתאריך: 16.1.20 14:07

הבחירות לראשות ועד העובדים בעיריית ירושלים מתוכננות להתקיים בסוף החודש, 30.1 – בשורת המתמודדים בולטת דבורה אבישר, 51, תושבת ירושלים, שעובדת בכיכר ספרא במשך 26 שנה במסגרת מספר תפקידים, ביניהם: רכזת ארגון ומעקב במחלקת מדיניות התכנון בעשור החולף ובעבר באגף תכנון העיר.

לצידה, לתפקיד מתמודדים גם היו"ר המכהן אייל לוי, רונן טיאר, דוד אלכסנדר מונדרר ואיתן מזרחי.

בשיחה עם "כל העיר" מספרת אבישר על ההחלטה להתמודד: "אחרי חודשים של מחשבה והכנה החלטתי להתמודד לתפקיד יו"ר ועד עובדי עיריית ירושלים. מזה 26 שנה אני עובדת בעיריית ירושלים. בניתי את ביתי והקמתי את משפחתי בשנים אלה, החלטתי להתמודד לתפקיד מסיבה אחת, הגיע הזמן למנהיגות נשית אמיתית שתוביל לשינויים גדולים כלפי היחס לעובדים וזכויות העובדים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מה חשוב לך לקדם?
"אני רוצה לקדם נשים בעירייה ולחזק את הכוח הנשי בתפקידים הבכירים. אעשה הכל למען העובדים, אקדם שקיפות מלאה על הנעשה בארגון העובדים, אתן עדיפות לעובדים שאין להם גמולים להשתתף בקורסים לגמול, אפעל לשינוע עובדים במשרות שונות על מנת שיצברו ניסיון בתחומים נוספים, ויתאימו לדרישות של מגוון רחב למכרזים רבים. אפעל לתגמול עבור האקדמאים לתואר ראשון ושני כמקובל במשרדי ממשלה. בנוסף, אעבוד על הקטנת הפער בין שכר הנשים לגברים. אדאג להביא קורסים לגמול השתלמות במתחם העירייה לכל הסקטורים: אחיד, הנדסאי ואקדמאים".

"יש לי הרבה מה לתרום וחשוב שאישה תתמודד, ושנשים יהיו מעורבות בניהול העירייה", מדגישה אבישר. "מאז שהכרזתי על מועמדותי פנו אלי עובדות מאגפים שונים בעירייה – סייעות, מזכירות, רכזות ונשים רבות חיזקו את ידיי והביעו תמיכה. אמרו שהגיע הזמן שתהיה יושבת ראש ארגון העובדים. בעירייה יש רוב מוחץ של עובדות. הגיע הזמן שמישהי תרים את הכפפה ותדאג גם לאינטרסים שלהן ולא רק לאינטרסים צרים".

חברת המועצה לורה ורטון (מרצ), מחזיקת תיק לקידום מעמד האישה, מברכת על מועמדותה של אבישר: "משמח מאוד שלראשונה אישה החליטה להתמודד על התפקיד. נשים הן רוב בקרב עובדי העירייה אבל ייצוגן קטן יחסית בדרגים הבכירים. טבעי ואף מתבקש שזה ישתנה. יתרה מזאת, נראה לי תמיד סימן טוב שנשים רוצות לתרום ולהיות מעורבות, ויש להן ולגיוון בכלל השפעה טובה בכל תחום. אני תמיד מנסה לשמור על קשר טוב עם אנשי הוועד, שעושים כולם עבודה חשובה מאוד בעיניי, וכמובן אשמח ואברך על כל מי שיבחר, אבל באמת מעריכה את אומץ ליבה ונחישותה של דבי, שזכיתי להכיר, להיות פורצת דרך. מאחלת לה ולכל המועמדים הצלחה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר