מיכל סלה ז"ל ואחותה לילי בן עמי, אלירן מלול (צילומים: מתוך פייסבוק)

אחותה של מיכל סלה ז"ל: "הרוצח עדיין שותק; כמובן שזה קשה"

לילי בן עמי מתייחסת להחלטת בית המשפט לדחות בחודש את הדיון במשפט שבו נאשם אלירן מלול ברצח אחותה מיכל סלה ז"ל, ומדגישה: "עדיין כל המידע של תיק החקירה, היומנים והראיות - הכל מוסתר ונעול מפנינו"

פורסם בתאריך: 12.1.20 18:59

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז שנרצחה באכזריות מיכל סלה ז"ל בביתה שבמוצא. ביום חמישי שעבר התקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים דיון במשפטו של הנאשם, אלירן מלול, שממשיך לשתוק. בתחילת הדיון ביקש סנגורו של מלול דחייה בתחילת המשפט, על מנת לעבור על חומר הראיון – הדיון לתחילת המשפט נקבע ליום 13.2 בשעה 8:45.

אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, מתייחסת להחלטת בית המשפט המחוזי לדחות את הדיון במשפט: "הרוצח עדיין שותק ואיננו יודעים מהו קו ההגנה שלו. זה יוצא ארבעה וחצי חודשים של שתיקה, מאז הרצח ועד לדיון הבא".

בן עמי מציינת כי "עדיין כל המידע של תיק החקירה, היומנים והראיות – הכל מוסתר ונעול מפנינו. כולל רשימת העדים ורשימת הראיות. גם לאחר תחילת המשפט – ישנם דיונים מהותיים ועדויות שייאסר עלינו להכנס אליהם. המטרה לשמור אותנו ב'אקווריום' של 'נייטרליות'. זה ישתנה רק לאחר שנוזמן ונעיד בבית משפט. לא ידוע מתי זה יקרה… כמובן שזה קשה", חותמת בן עמי את דבריה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, כתב האישום נגד מלול הוגש בנובמבר שנה שעברה – מלול נאשם בגין רצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה ז"ל. לפי כתב האישום, ביום 3.10.2019 לאחר השתתפותה בסדנה להעצמה נשית שבה מיכל סלה ז"ל לביתה, שם השגיח מלול על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את סלה ז"ל מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. "עקב דקירותיו של הנאשם לנוכח פצעיה הרבים נגרם למנוחה אבדן דם נרחב והיא מתה כתוצאה מהלם תת נפחי", נכתב בכתב האישום.

כפי שפורסם, במהלך חקירת המשטרה התברר כי בשבועות שקדמו לרצח מלול התנהג באובססיביות כלפי מיכל סלה ז"ל וניסה אף להרחיק אותה מגברים בני משפחתה. לפי החשד הוא ביטל את החברות שלה עם גברים בפייסבוק. בדירה של בני הזוג נמצאו יומנים של סלה ז"ל. מתוך היומנים עולה כי סלה ז"ל חששה מפני מלול, והיא כתבה שהיא לא מרגישה בנוח עם בעלה. בנוסף, המשטרה חקרה את מלול בחשד לתקיפה מינית של בנות זוג שלו לשעבר ובחשד להתעללות בהן. במסגרת החקירה העידו שש נשים.

אחרי הגשה כתב האישום אמרה לילי בן עמי: "אם יש צדק בישראל הוא יירקב בכלא ולא יראה אור יום; מיכלי פרח שלנו, מלאת אור נתינה ואהבה, נגעת והמסת לבבות של אנשים שאפילו לא הכירו אותך, אנחנו מוצפים באהבה. אהבה בדמעות של כל מי שטיפלת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יפה

    מדוע הפנימייה שבה עבדו השניים אינה משמיעה קולה?? כולם ידעו שהבחור מטורלל ושתקו?? זרק אבנים על חניכים? צרח והשתולל?? היכן הפיקוח???

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר