סמוך לזירת הירי, הבוקר ברמות (צילום: דוברות המשטרה)
סמוך לזירת הירי בשכונת רמות (צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר – ניסיון לחסל עבריין מוכר בירושלים

רוכב אופנוע ירה הבוקר לעבר עבריין מוכר בשכונת רמות בירושלים ונמלט - כוחות המשטרה פתחו בחקירה ובסריקות אחר החשוד

פורסם בתאריך: 13.1.20 08:22

הבוקר, בשכונת רמות בירושלים, אירע ניסיון לחסל עבריין מוכר בירושלים. לפי החשד רוכב אופנוע הגיע לרחוב פליקס פרנקפורטר וירה לעבר העבריין הבכיר, כבן 50, שככל הנראה קפץ מגדר ונחבל. פרמדיקים של מד"א פינו אותו במצב בינוני לבית החולים שערי צדק.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר לשכונת רמות בירושלים, בעקבות דיווח על ירי שבוצע לעבר תושב המקום על ידי חשוד שנמלט על אופנוע. כוחות המשטרה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, ובמקביל נפתחה חקירה. הפצוע פונה על ידי מד"א במצב בינוני לבית החולים. מבדיקה ראשונית עולה חשד שהרקע לאירוע פלילי".

ממד"א נמסר: " בשעה 7:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על אירוע גבר שנפצע מירי ברחוב פליקס פרנקפורטר בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר כבן 35 במצב בינוני, בהכרה, יציב".

גם צוות של איחוד הצלה הגיע לזירה. יוחנן צמח ושוקי בקר, חובשים באיחוד הצלה, מתארים: "כשהגענו למקום סיפרו לנו עוברי אורח כי לאחר שנורה הוא קפץ מגדר בגובה של 2 מטרים עקב הבהלה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מפצעי ירי וחבלות בכל חלקי גופו".

משערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא גבר כבן 50 במצב קשה עם פציעת ירי בפלג הגוף העליון. הפצוע, מורדם ומונשם עובר כעת טיפול דחוף ביחידה לרדיולוגיה פולשנית ולאחריה יועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ".

כאמור, נפתחה חקירה. שוטרים ושוטרות מבצעים סריקות אחר החשוד.




אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר