הכניסה למרפאת טרם בארמון הנציב - צילום איחוד הצלה ירושלים
הכניסה למרפאת טרם בארמון הנציב (צילום: איחוד הצלה ירושלים)

טרגדיה הבוקר בסילוואן – פעוט בן חודש וחצי לא התעורר משנתו

הוריו של הפעוט הבהילו אותו למרפאת טרם בארמון הנציב, שם לאחר ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 13.1.20 09:22

טרגדיה הבוקר, שני (13.2) בסילוואן – פעוט כבן חודש וחצי לא התעורר משנתו. הוריו הבהילו אותו למרפאת טרם בארמון הנציב, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה.

מאיחוד הצלה ירושלים נמסר: "פעוט שלא התעורר משנתו הובא ללא רוח חיים ברכב של בני משפחתו למתקן רפואי בירושלים. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יחיאל מייברג, חובש באיחוד הצלה, שהוזעק למקום מוסיף: "בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ורופא מתנדב באיחוד הצלה ביצענו החייאה על הפעוט, שהובא למקום על ידי בני משפחתו כשהוא ללא הכרה. למרבה הצער הרופא קבע את מותו בתום מאמצי ההחייאה".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 8:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תינוק מחוסר הכרה שהובא למרפאה בירושלים, לאחר שנמצא במיטתו מחוסר הכרה בבית במזרח ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה, נאלצו לקבוע את את מותו של תינוק כבן חודש וחצי".

זהו כבר האירוע השלישי בתוך פחות מחודש שבו פעוט לא מתעורר משנתו בירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-22.12 אירעה טרגדיה דומה בשכונת רמות – תינוקת בת שנה וחצי לא התעוררה משנתה. הוריה הזעיקו לביתם צוות של איחוד הצלה. החובשים הגיעו במהרה לבית הפעוטה, ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה.

שמונה ימים לאחר מכן, ב-30.12, אירעה טרגדיה גם בשכונת רמות בירושלים – נקבע מותו של בן שנה. באיחוד הצלה מספרים כי הפעוט לא הרגיש טוב בימים האחרונים, והיום הוא לא התעורר משנתו. המשפחה הזעיקה את כוחות ההצלה, שביצעו בו פעולות החייאה. התינוק הובהל להדסה הר הצופים, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. בהדסה שוללים כי מדובר באירוע על רקע מחלת השפעת.




אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר