חניה בכחול לבן בירושלים
חניה בכחול לבן בירושלים

לא נרשמתם לתוכנית שעת חניה חינם? הפסדתם פעמיים

תעריף שעת חניה בכחול-לבן עלה בתחילת החודש ל-6.3 שקלים, אולם תושבי ירושלים אשר נרשמו להטבת שעת החניה הראשונה בחינם ימשיכו לשלם את התעריף הישן – 5.8 שקלים

פורסם בתאריך: 14.1.20 19:40

תושבי ירושלים שימו לב – אם לא נרשמתם להטבת שעת חניה חינם עדיין, רוצו לעשות זאת, אחרת תפסידו פעמיים. בתחילת חודש ינואר עלה תעריף שעת חניה בכחול-לבן ל-6.3 שקלים, אולם תושבי ירושלים אשר נרשמו להטבת שעת החניה הראשונה בחינם ימשיכו לשלם את התעריף הישן – 5.8 שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעיריית ירושלים מציינים בשיחה עם "כל העיר" כי עליית תעריף שעת החניה נובעת מחוק עזר של משרד הפנים, אשר אושר כבר לפני מספר שנים. יחד עם זאת, בעירייה מוסיפים ומדגישים כי "בחודש דצמבר 2019 נכנס לתוקף עדכון חוק העזר המקומי לחניה היוצר הבחנה בין תושב ירושלים ומבקר. למבקר שאינו תושב ירושלים התעריף הינו תעריף אגרת החניה הארצי שהינו 6.3 שקלים".

עוד נמסר מהעירייה: "תושב ירושלים הנרשם להטבה בטופס המקוון מקבל שעת חניה חינם במצטבר בכל יום, וכן 50 אגורות פחות מהתעריף הארצי, כך שהוא משלם 5.8 שקלים. כמו כן, תושב ירושלים שיש לו תו 'ירושלמי' מקבל 20 אחוזי הנחה נוספים – כלומר משלם 4.6 שקלים לשעה. כפל הטבות הן עבור תושב ירושלים הנרשם לשתיהן: לתושב ירושלים ולבעל תו ירושלמי״.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-1.1.20 נכנסה לתוקפה תוכנית שעת חניה חינם שיזם ראש העיר משה ליאון. כדי לקבל את ההטבה, יש לבצע רישום באמצעות בטופס מקוון באתר האינטרנט העירוני בצירוף רישיון רכב בתוקף.



כאמור, למחזיקי כרטיס 'ירושלמי' ישנה הטבה נוספת – החל מהשעה השנייה נרשמת זכאות של 20 אחוזי הנחה לאורך כל זמן החניה (מעבר לשעת חניה חינם).

חשוב לציין שהחניה חינם אפשרית על פי התמרור העירוני ובהפעלת פנגו או סלופארק בלבד לצד מדרכה צבועה ב'כחול לבן' ומותרת רק על פי חוק.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יענקלה

    ראש העיר לא הבטיח חניה חינם לתושבי העיר כמו ברוב הערים בארץ?

  2. ירושלמי

    פופוליזם נטו. לא רק שאנחנו משלמים את המחיר בהעלאת תעריפי החנייה (הכי גבוהים בארץ!) ובארנונה, אלא גם שנשלם את המחיר בפקקים שהתוכנית הזו תעודד(את השעה חינם תחזירו בשעה של חיפוש חנייה). ליאון מנסה לקנות בזול את הירושלמים על חשבונם שלהם, האיש אסון לעיר!

  3. סנופי

    נרשמתם לתוכנית שעת חניה חינם? כולנו הפסדנו שלוש פעמים: יותר פקקים, יותר זיהום אוויר, פחות כסף לעירייה להשקיע בדברים חשובים יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר