אמבולנס מד"א (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

רמות – פעוטה לא התעוררה משנתה; פונתה במצב אנוש

פעוטה כבת חצי שנה לא התעוררה משנתה בביתה בשכונת רמות בירושלים - צוות של איחוד הצלה ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה במצב אנוש להדסה הר הצופים

פורסם בתאריך: 15.1.20 07:58

פעוטה בת כחצי שנה לא התעוררה הבוקר משנתה בביתה שבשכונת רמות בירושלים – צוות של איחוד הצלה הוזעק לבית המשפחה. חובשים ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים הדסה הר הצופים.

רמי דוייב, חובש באיחוד הצלה, מספר כי "כשהגענו למקום הפעוטה היתה ללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מדובר באירוע הרביעי החודש שבו פעוט לא מתעורר משנתו בירושלים. כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום שני השבוע פעוט כבן חודש וחצי לא התעורר משנתו בביתו שבסילואן. הוריו הבהילו אותו למרפאת טרם בארמון הנציב, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה.

ב-30.12, אירעה טרגדיה גם בשכונת רמות בירושלים – נקבע מותו של בן שנה. באיחוד הצלה סיפרו כי הפעוט לא הרגיש טוב בימים האחרונים, והוא לא התעורר משנתו. המשפחה הזעיקה את כוחות ההצלה, שביצעו בו פעולות החייאה. התינוק הובהל להדסה הר הצופים, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. מבדיקה עלה כי הפעוט חלה בשפעת והוא לא חוסן. ב-22.12 אירעה טרגדיה דומה בשכונת רמות – תינוקת בת שנה וחצי לא התעוררה משנתה. הוריה הזעיקו לביתם צוות של איחוד הצלה. החובשים הגיעו במהרה לבית הפעוטה, ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בא לי לצעוק!

    מה קורה בשכונת רמות?!?!! למה מתים שם תינוקות???
    תושבי רמות, בבקשה תתחילו לחזור בתשובה, לא יודעת מה ומי, אבל תעשו משהו, קחו על עצמעם משהו!! בבקשה!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר