קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)
קניון מלחה (צילום: איל ורשבסקי)

מנכ"ל קניון מלחה מתייחס לניסיון ההתאבדות של לקוח אתמול בשירותים: "אנחנו לא יכולים לשים שם מצלמות"

מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק מתאר בשיחה עם "כל העיר" את התחושות אחרי אירוע ניסיון ההתאבדות שהיה בקניון: "מדובר באירוע מאוד-מאוד חריג"

פורסם בתאריך: 15.1.20 15:47

אירוע חריג ויוצא דופן התרחש אתמול (שלישי, 14.1) בקניון מלחה – צעיר בשנות ה-20 לחייו ניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא מצב בינוני.

בשיחה עם "כל העיר" הבוקר, רביעי, מתאר מנכ"ל קניון מלחה יורם פיק את התחושות שנלוות לאירוע חריג מסוג זה. "כמובן שזה לא נעים ולא סימפטי. מדובר פה על בנאדם שניסה לשים קץ לחייו. הקניון הוא לא אכסניה לאירוע מסוג זה, אבל לצערי זה קרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פיק מוסיף ומתייחס להפקת לקחים אפשריים מהאירוע ומדגיש: "לנו אין שליטה על משהו כזה של אדם שמחליט לפגוע בעצמו במקום סגור. בתאי השירותים אנחנו לא יכולים לשים מצלמות, לכן אנחנו לא יכולים לדעת עד שזה לא קורה. יש פה כ-25,000 איש שמסתובבים – מה יכולנו לעשות? איך יכולנו לדעת?".

לדברי פיק, האירוע עצמו התנהל בצורה מיטבית: "הטיפול והפינוי נעשה בצורה מאוד מסודרת ומכובדת. אני לא בטוח שכולם היו מודעים למה שקרה. האירוע היה באזור צדדי יחסית והיציאה של כוחות ההצלה היתה מהירה. לא נרשמה שום היסטריה".


יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)

יורם פיק, מנכ"ל קניון מלחה (צילום: פרטי)


עם איזה אירועים חריגים אתם מתמודדים ברמה היומיומית?
"לצערנו בקניון מתרחשים אירועים חריגים, לא מהסוג הזה כמובן כי היה מדובר באירוע מאוד-מאוד חריג, אבל לפעמים מישהו נופל, אנשים מבוגרים לא חשים בטוב אז אנחנו מזמינים סיוע וכו'. יש לנו נהלים מסודרים וקבועים. אנחנו לא מתבססים על המצלמות, הן כמובן תומכות, אבל הטיפול במרבית האירועים הוא מזיהוי של האנשים שלנו בשטח או אירוע שמבקר בקניון מזהה ומדווח עליו".

"אנחנו מתורגלים", חוזר ומדגיש פיק, "יש לנו נהלים קבועים, לוחות זמנים ומנהלי אירועים. רק לפני שבוע היתה אצלנו ביקורת של קבוצת עזריאלי, וסיימנו במקום ראשון מבין הקניונים של הקבוצה מבחינת נהלי האבטחה. אנחנו מכינים את עצמנו לכל אירוע שחס וחלילה לא יקרה".


ניסיון התאבדות בקניון מלחה (צילום: שלומי הלר)

מחוץ לקניון מלחה, אתמול (צילום: שלומי הלר)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר