סמוך לביתה של הקשישה שגופתה נמצאה במצב ריקבון קשה (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

הלם בקרית היובל: גופתה של דיירת נמצאה במצב ריקבון מתקדם

הדיירת, 65, נפטרה ככל הנראה לפני כשבוע - גופתה התגלתה הבוקר בביתה לאחר שמוכר בחנות במרכז המסחרי בקרית היובל הבחין כי למעלה משבוע האישה לא הגיעה לחנות. הוא חשש לשלומה והזעיק את המשטרה ואת מד"א, שמצאו אותה ללא רוח חיים

פורסם בתאריך: 16.1.20 19:16

המקרה השלישי החודש: גופתה של דיירת כבת 65 נמצאה היום, חמישי, בדירתה בקרית היובל במצב ריקבון מתקדם. הדיירת שמתגוררת ברחוב אורוגואי ככל הנראה נפטרה לפני כשבוע.

הגופה התגלתה לאחר שמוכר בחנות במרכז המסחרי בקרית היובל הבחין כי האישה, שנוהגת לבקר בחנותו כמעט מדי יום, לא הגיעה לחנות. המוכר הזעיק את המשטרה ואת מד"א – אלו פרצו לדירתה ומצאו את גופתה במצב ריקבון מתקדם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שוקי בקר, מתנדב זק"א ירושלים, מספר: "מדובר בגופת אישה בודדה בת 65 שנמצאה במצב ריקבון לאחר שככל הנראה נפטרה לפני כשבוע ימים. מוכר בחנות סמוך לביתה סיפר לנו שכבר שבוע הגברת לא הגיעה לבקר בחנות וחשש לשלומה והזעיק את המשטרה ומד"א לבדוק אם הכל בסדר, לאחר שפרצו למקום מצאו את גופת האישה במצב קשה. פרמדיק מד"א אישר את מותה במקום. מתנדבי זק"א ירושלים, טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

כאמור, החודש התרחשו שלושה מקרים שבהם נמצאו גופותיהם של דיירים עריריים. ביום חמישי שעבר, 9.1, נמצאה גופתה של אישה ערירית, כבת 70, במצב ריקבון מתקדם בביתה בשכונת רוממה. השכנים הבחינו בריח חריף ונוראי והזעיקו את המשטרה שפרצה לביתה – מחסן, שברחוב המ"ג ומצאה את גופתה.

מקרה נוסף של גופה שנמצאה במצב ריקבון מתקדם דווח בתחילת השבוע שעבר בשכונת רמת בית הכרם. כפי שפורסם ב"כל העיר", גופתה של דיירת כבת 50 נמצאה במצב ריקבון. צוות של זק"א מצא את הדיירת בדירתה ברחוב יוסף צבי רימון סמוך לשעה 16:00, לאחר שהשכנים התלוננו על ריח נוראי.

לפני כחודש וחצי נמצאה גופתו של גבר, דייר כבן 80, ערירי, שהתגורר במשכנות האומה במצב ריקבון מתקדם. השכנים ברחוב זבולון המר הזעיקו את המשטרה וכוחות ההצלה בעקבות ריח קשה שבקע מדירתו.

חיים ווינגרטן ראש אג"מ זק"א מוסר: "מתחילת 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בשבעה אירועים קשים של קשישים עריריים ואנשים בודדים שנמצאו לאחר שנפטרו למעלה ממספר ימים כשהם במצב ריקבון ולא היה מי שידאג להם. אזרחי ישראל היקרים אנו חייבים לקחת את עצמינו בידיים ולדאוג לשכנים הערירים והבודדים לשאול בשלומם כדי להציל את חייהם רגע לפני שמאוחר מדי".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רננה

    עצוב ביותר אסון חברתי במלוא מובן המילה. ארגונים חברתיים חייבים לאמץ אמנה לשמירה על זקנים עריריים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לי שמי שהיה בקרבת המקום יפסיק לאכל בשר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר