זירת ההתאבדות של שתי הצעירות (צילום: יוסף גבאי)
זירת ההתאבדות של שתי הצעירות (צילום: יוסף גבאי)

"חבר שלי ראה אותן באוויר": חרדה בישיבה שפועלת במבנה בגבעת שאול, שבו התרחשה ההתאבדות הכפולה

ל"כל העיר" נודע כי אחד התלמידים בישיבת 'אש התלמוד' היה עד לאירוע המזעזע הלילה במרכז ספיר, שבו קפצו אל מותן שתי צעירות: "יש כאן היסטריה מטורפת"

פורסם בתאריך: 20.1.20 11:36

"אמא, את לא מבינה מה קרה עכשיו בישיבה שלנו. 2 בחורות קפצו מהגג, חבר שלי ראה אותן באוויר ואין הן מתרסקות על הקרקע", כך תיארה הבוקר תהילה עוזרי את שיחת הטלפון שקיבלה מבנה בשעה 2:24 לפנות בוקר.

לילה סוער וחסר שינה עבר על התלמידים בישיבת 'אש התלמוד' שממוקמת במרכז ספיר בגבעת שאול, בעקבות האירוע הטראגי שהתרחש במקום – שבו שתי צעירות קפצו ככל הנראה מגג המבנה אל מותן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אחד התלמידים בישיבה, כך נודע ל"כל העיר", היה עד לאירוע עצמו והוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה לזירה. לאחר מכן, הישיבה עצמה היתה כמרקחה, התלמידים התעוררו מרעשי הצעקות והסירנות והם תיארו רגעי חרדה והיסטריה. שעות בודדות לאחר האירוע הטראגי, הגיע אל הישיבה פסיכולוג כדי לשוחח עם התלמידים על האירוע שחוו, לנסות להרגיע ולהכווין אותם.

בפוסט שפרסמה הבוקר (שני) תהילה עוזרי, אמו של אחד האברכים בישיבה ובעלת דף הפייסבוק 'מילה-זו-מילה', היא תיארה את האירוע המטלטל כפי שחווה אותו בנה. עוזרי המשיכה וסיפרה על התיאורים המצמררים שקיבלה מבנה: "יש כאן היסטריה מטורפת. הייתי חייב להתקשר אלייך ולשמוע אותך. הוא בכה, הוא שיתף, הוא תיאר, הוא שטף החוצה את הבהלה, החרדה וההיסטריה. סיימנו את השיחה בהקדשת הלימוד השבוע לעילוי נשמתן ושיתקבלו באהבה ובזרועות פתוחות לפחת אצל אבא שלהן שבשמיים".



בהמשך הפוסט עוברת עוזרי למחשבות שלה מהאירוע. "המחשבות שלי נטרפות", היא כותבת, "עליהן שנאלצו לקפוץ אל מותן. על משפחות אומללות שהתעוררו אל מות יקירותיהן ועל מערכת חינוך אחת גאה ואומללה, שמחנכת בתחפושת ואין בה מענה לנפשות מעונות. בוקר עצוב ונורא".

כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר", שתי צעירות אותרו הלילה ללא רוח חיים ברחבת מרכז ספיר בגבעת שאול. ככל הנראה הצעירות קפצו מגובה – כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותן.



תגיות:

תגובות

11 תגובות
  1. קרנית

    אתם לא נורמלים שם במערכת. מי מפרסם כתבות על התאבדויות? יש סיבה מאוד ברורה למה זה לא פורסם במקומות אחרים. זו עבירה חמורה שאדווח עליה לגורמים הרלוונטים. תתביישו.

  2. מורדי

    כשראש הממשלה עסוק אק בבחירות ומטרטר את ירושליים בשביל ביקור בחירות הזוי מי ישמור על בנות ישראל? תקולל הארץ וימחה המקום !

  3. לא נאיבי

    דיי הפסיקו להכפיש את שמן של הבנות הצדיקות לא התאבדו דחפו אותן
    אבל למשטרה השובניסטית נוח לפתור ענין כמו שהעלילו על ענת אלימלך שנירצחה בידי בן זוגה אז המשטרה החליםה אקדח מהיד שלל הרוצח ליד של הנירצחת ומייד פירסמה שקרים ועלילה על האישה

  4. הכי מדוייק ever !!!

    "המחשבות שלי נטרפות, עליהן שנאלצו לקפוץ אל מותן. על משפחות אומללות שהתעוררו אל מות יקירותיהן ועל מערכת חינוך אחת גאה ואומללה, שמחנכת בתחפושת ואין בה מענה לנפשות מעונות. בוקר עצוב ונורא".

  5. יהודי חרד.

    }}}לחקור מה יש בחינוך הדתי וחרדי
    שמשפיע כך על הציבור שלהם.

  6. רחל

    מה קשור מערכת חינוך?
    הן היו בגילאי 19 ו 23. סיימו את הבית ספר…
    כאילו שאצל חילונים ילדים בני 10 לא התאבדו…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר