מרינה טטרו ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
מרינה טטרו ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"כמעט ואין ירושלמי שלא קנה אצלה" – פרידה עצובה ממרינה טטרו ז"ל

ביום שני האחרון הלכה לעולמה מרינה טטרו ז"ל, הבעלים של חנות התכשיטים המיתולגית 'הצעקה האחרונה' במדרחוב בן הלל. בת 57 במותה

פורסם בתאריך: 23.1.20 13:25

"אני מודיעה על לכתה בטרם עת של אמא שלי האהובה, הגיבורה, הלוחמת" – כך כתבה בפוסט בפייסבוק ביום שני האחרון (20.1) הלן חוטובלי, בתה של מרינה טטרו ז"ל, הבעלים לשעבר של חנות התכשיטים המיתולוגית 'הצעקה האחרונה' שפעלה שנים רבות במדרחוב בן הלל במרכז העיר.

טטרו ז"ל, בת 57 במותה, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. היא הובאה למנוחת עולמים ביום שלישי בבית העלמין בגבעת שאול. היא הותירה אחריה בעל – גיא, שני ילדים (הלן ואלון) ושלושה נכדים. המשפחה יושבת שבעה ברחוב הדישון במלחה, בית משפחת טטרו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


למרות המאבק הממושך במחלת הסרטן, מותה של טטרו ז"ל הפתיע רבים ממכריה. בשיחה עם "כל העיר" מספר מעצב השיער ניסן אדרי, מבעלי העסקים הבולטים במרכז העיר, כי "כששמעתי שהיא נפטרה נכנסתי להלם, ירדו לי דמעות, כולם מזועזעים. אני משוחח עם הרבה אנשים ושומע עליה רק דברים טובים. היא היתה חרוצה ונעימה".

אדרי ממשיך ומספר על היכרותו עם טטרו ז"ל ומציין כי "אין כמעט ירושלים שלא קנה אצלה וגדל עליה. כשהיית חייל הייתי קונה אצלה שעונים. אפשר היה למצוא אצלה את כל המותגים. אני מכיר אותה משהו כמו 20 שנה, היא היתה מוותיקות מדרחוב בן הלל ובחנות שלה היה מכל טוב".

"מרינה היתה אישה מדהימה, נאה וסובלנית", מוסיף אדרי, "תמיד מתייחסת לאנשים במאור פנים. היא היתה עומדת בכניסה לחנות ומאחלת לעוברים ושבים 'בוקר טוב' תמיד באדיבות, היה כיף לבוא אליה".



הפוסט שפרסמה בתה של טטרו ז"ל בפייסבוק הוביל לאינספור תגובות. רבים ממכריה קיבלו את הבשורה על מותה בתדהמה. "צמרמורתתתתתת מרינה?????", כתבה גולשת אחת בתגובה והוסיפה: "איך יכול להיות בכלל? זה לא נתפס. איזה אישה איך אפשר לעבור שם ולא לראות אותה?".

גולש אחר הוסיף: "אישה טובת לב – תמיד אזכור אותך מנופפת לי לשלום מפתח החנות וצועקת לי לבוא. תנוחי על משכבך בשלום אישה יקרה, נתגעגע ונזכור תמיד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איילה ראובן

    עצוב לי מאוד עצוב..מרינה למדה איתי בבית הספר בילדותנו בגבעה הצרפתית. אך תמיד שעברתי בעיר שוחחנו אחרי חיבוק חזק..את בליבי מרינה ז"ל .תנוחי על משכבך בשלום אישה אהובה. משתתפת בצער המשפחה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מזעזע….נראית אישה מדהימה אהובה ומאירת פנים..תנחומי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר