הילד שנעדר, בור המים שבו נמצא הילד (צילומים: דוברות המשטרה)
קייס אבו רמילה, בור המים שבו נמצא הילד (צילומים: דוברות המשטרה)

החיפושים אחרי הילד הנעדר מבית חנינא – אותר ללא רוח חיים

לאחר חיפושים שנמשכו לאורך הלילה, אותר הילד קייס אבו רמילה, בן ה-8, בתוך מאגר מים בשכונה - כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו; במהלך הלילה עלה החשד כי הילד נחטף - בהמשך נרשמו עימותים בין תושבי השכונה שסייעו בחיפושים לבין כוחות המשטרה

פורסם בתאריך: 25.1.20 08:57

אחרי חיפושים נרחבים במהלך הלילה – הבוקר, שבת, נמצא הילד בן ה-8 קייס אבו רמילה, בתוך בור מים. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

ככל הנראה הילד נפל לתוך הבור שבו המים הגיעו עד לכ-6 מטרים. כוחות הכיבוי שאבו את המים ואיתרו את הילד.

מכיבוי והצלה נמסר כי "ארבעה צוותי חילוץ והצלה מכבאות והצלה לישראל ירושלים, פעלו במשך הלילה בתוך מאגר מי גשמים בשכונת בית חנינא, בעקבות דיווח על ילד כבן 8 שנעלם באזור. לוחמי האש סרקו את מאגר המים ובמקביל ביצעו שאיבה של המים מתוכו. הבוקר, סמוך לשעה 7:40 אותר הילד על ידי לוחמי האש בקרקעית הבור כשהוא ללא הכרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



בתחילה טענה המשפחה אתמול בערב כי הילד נחטף – כוחות נרחבים של משטרה ומתנדבים החלו לחפש את הילד. בהמשך הלילה נרשמו עימותים סמוך לנוה יעקב בין תושבי המקום, שחלקם סייעו לחפש את הילד, לבין כוחות המשטרה.


סמוך לבור המים שבו נמצא הילד (צילום: דוברות המשטרה)

סמוך לבור המים שבו נמצא הילד (צילום: דוברות המשטרה)


ממשטרת ירושלים נמסר: "בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה על ידי משטרת ישראל וכבאות והצלה, לצערנו לפני זמן קצר אותר הילד הנעדר כשהוא ללא רוח חיים ומד"א נאלצו לקבוע את מותו. המאמצים נמשכו לאורך הלילה במאגר מי הגשמים, שסומן על ידי כוחות המשטרה זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על היעדרותו של הילד וניתוח השטח, בו פעלו כוחות משטרת ישראל, כבאות והצלה ובסיוע התושבים".

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח, תיאר: "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באיזור בית חנינה,לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים,מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל״מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר,החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור,בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות בשעות הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים".

פרמדיק מד"א ינאי לוי סיפר: "כשהגענו למקום היתה המולה גדולה, עשרות אנשים הסתובבו במקום. צוות רפואי מקומי ביצע בילד פעולות החייאה בסיסיות. תוך כדי העברתו לניידת טיפול נמרץ סיפרו לנו שהוא חולץ מתוך מאגר המים כשהוא ללא סימני חיים. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סיוט לרשום תגובה....

    כואב הלב,,, המחשבה מה עבר על הילד…. ממש עצו
    חייבים לסגור את הבורות האלה, סכנה לציבור. חייבים להגביר את המודעות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר