סמוך למקווה שבו נמצא מת גבר בן 73 (צילום: פרטי)
סמוך למקווה, הבוקר (צילום: פרטי)

מאה שערים, הבוקר: בן 73 טבע למוות בתוך מקווה

בן 73 נמצא הבוקר מחוסר הכרה בתוך מקווה ברחוב נתן שטראוס בירושלים - לאחר מאמצי החייאה נאלצו הפרמדיקים של מד"א לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 27.1.20 08:04

גבר כבן 73 נמצא הבוקר מת בתוך מקווה ברחוב נתן שטראוס, בשכונת מאה שערים בירושלים. פרמדיקים של מד"א הוזעקו למקווה ולאחר מאמצי החייאה הם נאלצו לקבוע את מותו.

הגבר נמצא בתוך המים הרדודים במקווה – הוא ככל הנראה טבע למוות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממד"א נמסר: "בשעה 5:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנמצא מחוסר הכרה בתוך מקווה (עם מים רדודים) ברחוב נתן שטראוס בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של גבר כבן 73".

פרמדיק מד"א יעקב בורוכוב מתאר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 73 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. סיפרו לנו שכך הוא נמצא בתוך המים הרדודים של המקווה, ומשו אותו מהמים, הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".


סמוך למקווה במאה שערים (צילום: דוברות זק"א)

(צילום: דוברות זק"א)


משה חמד, מתנדב זק"א ירושלים, שטיפל בזירה מספר: "מדובר במקווה מים רדודים ברחוב שטראוס בעיר, אנשים שהגיעו לטבול מצאו גבר בן 77 צף במים לאחר שככל הנראה טבע. כשהגעתי למקום הגבר שכב סמוך לבורות המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהאזרחים משו אותו מהמים, צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך בסופן נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בכבוד המת בגופת המנוח בזירה. בפעילותו של בנצי אורינג, מפקד זק"א ירושלים, הושג ויתור נתיחת הגופה שלאחר המוות וגופת המנוח הועברה על ידי מתנדבי זק"א לבית הלוויות 'שמגר' משם יובא לקבור".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר