סמוך למקווה במאה שערים (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

"מקרה עצוב וקשה": האדם שנמצא מת במקווה – הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל ממבשרת

הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל, 77, שמתגורר במבשרת, נהג להגיע מדי יום ב-4 לפנות בוקר למקווה זופניק במאה שערים - הבוקר הוא לקה בלבו וככל הנראה טבע במקווה; זק"א: "איש שקט וצדיק, רבים מתושבי השכונה הכירו אותו"

פורסם בתאריך: 27.1.20 19:25

מדי יום, במשך כ-40 שנה, היה נוהג הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל להגיע מביתו שבמבשרת ציון למקווה זופניק המיתולוגי במאה שערים – הוא היה יוצא מביתו קצת אחרי 3 לפנות בוקר ומגיע למקווה. הבוקר, שני, הגיע סרי ז"ל לטבול במקווה כהרגלו, אך במד"א ובזק"א ציינו כי ככל הנראה בשלב מסוים הוא לקה בלבו כשהוא בתוך המקווה ואז ככל הנראה הוא טבע למוות.

לאחר זמן מה תושבים אחרים שהגיעו למקווה הבחינו בו והזעיקו את כוחות ההצלה – אלה משו את גופתו מתוך המים. הרב אליעזר עוזר סרי ז"ל, בן 77 במותו.

בשכונה מספרים כי הוא החזיק במפתח לדלת הכניסה של המקווה, ורבים מתושבי מאה שערים הכירו אותו. אחרי שהוא נהג לטבול במקווה הוא היה הולך לתפילה בכותל המערבי. "מדובר בבן אדם שבמשך 40 שנה היה מגיע כל בוקר, ב-4:00, לטבול במקווה זופניק ומשם הולך להתפלל בכותל", מספרים בזק"א. "היה איש שקט וצדיק – ככה קראו פה בשכונה, רבים הכירו אותו".

בזק"א ממשיכים ומספרים כי "הבוקר הגיעו אנשים וראו אותו צף במים, העובדים משו אותו מהמקווה והזעיקו את מד"א – הם ביצעו בו החייאות, אבל בסוף נאלצו לקבוע את מותו. המתנדבים של זק"א פינו אותו לכיוון שערי צדק. זה ממש מקרה עצוב וקשה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סמוך למקווה שבו נמצא מת גבר בן 73 (צילום: פרטי)

סמוך למקווה, הבוקר (צילום: פרטי)


כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", במד"א ציינו כי "בשעה 5:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנמצא מחוסר הכרה בתוך מקווה (עם מים רדודים) ברחוב נתן שטראוס בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה קבעו את מותו של הגבר".

משה חמד, מתנדב זק"א ירושלים, הוסיף ותיאר: "מדובר במקווה מים רדודים ברחוב שטראוס בעיר, אנשים שהגיעו לטבול מצאו גבר בן 77 צף במים לאחר שככל הנראה טבע. כשהגעתי למקום הגבר שכב סמוך לבורות המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שהאזרחים משו אותו מהמים, צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה ממושכות אך בסופן נאלצו לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו בכבוד המת בגופת המנוח בזירה. בפעילותו של בנצי אורינג, מפקד זק"א ירושלים, הושג ויתור נתיחת הגופה שלאחר המוות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוני

    יהי זכרו ברוך ,שיגיע לכסא הכבוד ושיברך את כל עם ישראל אמן בבריאות ואריכות ימים .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר